برندینگ

برقراری ارتباط بین نام محصول و صفات آن

منظور از برندینگ در بازاریابی، فرایندی کلی است که در طی آن دو مقولۀ برند و هویت برند با استفاده از انتخاب و ترکیب گروهی از صفات ملموس و ناملموس به منظور تمایز یک محصول، خدمت و یا شرکت، به صورتی جذاب و معنی دار، شکل می گیرند. در این پروسه، ارتباطی بین نام محصول و مقولاتی مانند ارزش، تصویر، آگاهی، شناخت، کیفیت، ویژگی ها و عواید محصول برقرار می شود. نتیجۀ مهم دیگر این پروسه، ساخته شدن تصویری مطلوب از محصول یا شرکت می باشد که آن را در ذهن مشتریان و مخاطبان از دیگر رقبا متمایز می سازد.

 

مشارکت کننده در این صفحه

alt
آقای محمد اسدی
توضیح
شما هم اکنون در حال مطالعه دانشنامه مدیریت و صنعت هستید؛ این بخش صرفاً به شرح و توضیح اصطلاحات و تکنیکهای مدیریتی می پردازد، اگر مایل به مطالعه مقالات بیشتر و تفصیلی هستید، به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام