برقراری ارتباط بین نام محصول و صفات آن
منظور از برندینگ در بازاریابی، فرایندی کلی است که در طی آن دو مقولۀ برند و هویت برند با استفاده از انتخاب و ترکیب گروهی از صفات ملموس و ناملموس به منظور تمایز یک محصول، خدمت و یا شرکت، به صورتی جذاب و معنی دار، شکل می گیرند. در این پروسه، ارتباطی بین نام محصول و مقولاتی مانند ارزش، تصویر، آگاهی، شناخت، کیفیت، ویژگی ها و عواید محصول برقرار می شود. نتیجۀ مهم دیگر این پروسه، ساخته شدن تصویری مطلوب از محصول یا شرکت می باشد که آن را در ذهن مشتریان و مخاطبان از دیگر رقبا متمایز می سازد.
مشارکت کننده در این صفحه
![]() |
آقای محمد اسدی |
توضیح |
شما هم اکنون در حال مطالعه دانشنامه مدیریت و صنعت هستید؛ این بخش صرفاً به شرح و توضیح اصطلاحات و تکنیکهای مدیریتی می پردازد، اگر مایل به مطالعه مقالات بیشتر و تفصیلی هستید، به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید. |