بازاریابی اینترنتی

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

استفاده از گوگل، یک امر کاملاً عادی و ضروری روزانه است ! شاید من کمی افراطی باشم که می گویم «نمی شود کسی گوگل را نشناسد!» اما حداقل می توانیم بگوییم که «هر مدیری، گوگل را می شناسد» به هر حال چه با من هم فکر باشید چه نه؛ این کارکردهای جالب گوگل را ببینید :

 گوگل به شما کمک می کند که غذای مناسب ناهار، شام یا هر وعدۀ دیگری را انتخاب کنید ! کافی است شما در گوگل تایپ کنید «Spaghetti Vs Pizza» آن گاه گوگل برای شما این دو غذا را با یکدیگر مقایسه می کند و شما را انتخاب یاری می کند !

کارهای جالب گوگل

 گوگل را تایمر کنید ! کافی است در گوگل تایپ کنید set timer to 10 minutes 5 seconds تا تصویری مشابه تصویر زیر را ببینید !

کارهای جالب گوگل

 زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را در گوگل ببینید ! کافی است در گوگل بنویسید Sunrise Karaj تا تصویری مشابه تصویر زیر را ببینید ! احتمالاً این کارکرد گوگل برای مسلمانان کاربردی بیشتری داشته باشد تا سایر افراد ! پس از آن لذت ببرید !

کارهای جالب گوگل

 این را توضیح نمی دهم ! یا ویدئوی کوتاه و کم حجم زیر را ببینید و یا خودتان در گوگل Zerg Rush را جستجو کنید !

 واحدها را به یکدیگر تبدیل کنید حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اینچ را سانتی متر یا پوند را به کیلوگرم و … تبدیل کنید ! از این پس برای این کار در گوگل تایپ کنید تا برای شما تبدیل را انجام دهد.

۴۵ inch to meter

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا