بازاریابی،فروش و تبلیغات

کتاب Anti-Consumption: Exploring The Opposition To Consumer Culture

دانلود کتاب با موضوع رفتار مصرف‌کننده

کتاب Anti-Consumption: Exploring The Opposition To Consumer Culture یکی از کتاب‌هایی است که به صورت اورجینال و با متن اصلی انگلیسی در بخش کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت قرار گرفته است.

دانلود این کتاب به صورت فایل PDF و با بهترین کیفیت برای کاربران که هزینه عضویت ماهانه را پرداخت کنند، ممکن است.

ما هزینه عضویت ماهانه را همواره بسیار ناچیز و اندازه هزینه یک نوشابه و کیک تعیین کرده‌ایم ! با عضویت ویژه، یک‌ماه به تمام کتاب‌های کتابخانه و محتواهای ویژه سایت دسترسی دارید !

عنوان کتاب : Anti-Consumption: Exploring The Opposition To Consumer Culture

موضوع کتاب : بازاریابی – رفتار مصرف‌کننده

شرح کتاب :

In this edited volume, the leading scholars in the field engage with  consumers, marketers, corporations and policymakers as well as space  dynamics and network formation to provide an in-depth examination of  anti-consumption: a voluntary behavioural inclination to minimise rather  than grow, to decelerate and simplify and to reduce the unnecessary  exploitation of resources fuelled by consumer culture. This book does  not place anti-consumption on the high moral ground but rather  demonstrates its complexity to spur innovative and critical thinking on  how people, organisations, businesses and governments can treat  consumption more as a necessity for survival than as a tool for  self-expression, pleasure and economic growth. The first part of this  book looks at anti-consumption from a diversity of perspectives. It  analyses voluntary simplicity, a self-motivated engagement in  consumption reduction, and boycotting, a politically-motivated reaction  against unacceptable corporate practices, as distinct manifestations of  anti-consumption that nonetheless remain rooted in the logic of the  market. Paving the way to critical perspectives on the interface between  anti-consumption, people and the environment, the second part of the  book projects anti-consumption to issues of waste production and  provides possible answers to global challenges of resources depletion,  social inequalities and global warming. In this section,  anti-consumption is critically assessed as an actor of change, both in  terms of social change and paradigm change. To move the field forward,  the third part of this book presents several theoretical frameworks that  help set a roadmap for future research. Anti-Consumption will be of  direct interest to scholars and researchers within the fields of  marketing, consumer research, business studies, environmental studies  and sustainability. It will also be of value to those researching the  economics and/or sociology of markets.

دانلود کتاب Anti-Consumption: Exploring The Opposition To Consumer Culture

این کتاب را پس از عضویت ویژه در سایت دانلود کنید.

برای مشاهده این قسمت به عضویت رایگان در سایت یا ارتقای سطح عضویت نیاز دارید.

عضو شوید یا اگر عضو هستید سطح عضویت خود را ارتقا دهید

 

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا