یادداشت‌های مدیریتی

معرفی شیوه‌های مختلف تبلیغات انتخاباتی+ویدیو

ویدیوی ۵ دقیقه ای که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید به معرفی شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی و همچنین تبلیغاتی سیاسی و بازاریابی سیاسی پرداخته است. این ویدیو از شبکه خبر و در آستانۀ انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ پخش شد. پیشتر ما در مطلبی با عنوان « بازاریابی سیاسی : از دروغ بزرگ تا مچ گیری» به برخی از شیوه‌های بازاریابی سیاسی پرداخته بودیم.

شیوه‌های تبلیغاتی انتخاباتی

در این ویدیو، به تکنیکهای زیر پرداخته شده است

  • تکنیک سایه
  • تکنیک دره عمیق
  • تکنیک نظرسنجی
  • تکنیک نامزد ضربه گیر یا نامزد پوششی
  • تکنیک مخالفان مانع
  • تکنیک شکستن آرای دیگران
  • تکنیک دشمن فرضی

در برخی موارد، به نظر می رسد که تهیه کننده، برنامه با مثال یا سایر موارد، تلاش می کند گروه سیاسی خاصی را به ذهن بیننده متبادر سازد.

لطفاً نظرات خود را در مورد شیوه های معرفی شده در این ویدیو از طریق بخش کامنتها با ما در میان بگذارید تا از تحلیلهای شما در موضوع تبلیغاتی سیاسی و بازاریابی سیاسی مطلع شویم.

ویدیوی معرفی و آشنایی با شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا