برای شرکت رایگان در وبینار رابگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران ١٤٠٠ روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری چهارشنبه 7 مهــر ماه : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار»فرصت


پایگاه اطلاع رسانی صنعت -پخش و توزیع مویرگی - صفحه 163

دوره دیجیتال مارکتینگ

پخش و توزیع مویرگی

توزیع مویرگی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. به طور کلی پخش در بازار به دو شکل اساسی وجود دارد : شبکه پخش دست به دست یا عمده فروشی و شبکه پخش مویرگی .  این نوشته سعی دارد انواع كانال‌های توزیع در ایران و مزایا و معایب هریك را بیان كند .

ادامه مطلب...

طرح تجاری

بررسیها نشان داده علت عمده به نتیجه نرسیدن بسیاری از ایده های کارآفرینی و به اصطلاح «زمین خوردن» صاحبان آن ایده ها، مشکلات مالی و ناتوانی در جذب منابع مالی برای اجرایی ساختن ایده بوده است. در بسیاری موارد، ایده ی فرد کارآفرین واقعا عالی بوده ولی خود شخص سرمایه ی لازم برای به اجرا رساندن آن را نداشته و موفق هم نشده تا سرمایه گذاران را در مورد سودآوری ایده قانع کند.

ادامه مطلب...

کارآفرینی: از ایده تا عمل

در تعریف کارآفرین آمده است: «کارآفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل کند.» مخاطرات پیش روی کارآفرین زمینه­های مختلفی دارد که از آن جمله می­توان به خطرات مالی، اجتماعی و حتی روانی اشاره کرد که فرد کارآفرین به دلیل کمبودهایی مثل کمبود منابع مالی، عدم دسترسی و یا دسترسی محدود به تخصص­های جانبی مانند تخصص­های مدیریتی، مالی، حقوقی، بازاریابی و... در مواجهه با آنها دچار مشکلاتی می شود که اغلب کارآفرینان کشور ما، به خصوص مخترعان و فارغ­التحصیلان رشته­های فنی، با آنها دست و پنجه نرم می­کنند. در اینجا به طور خلاصه به مرور فرایند کارآفرینی و بیان مهارتهای لازم می­پردازیم.

ادامه مطلب...

کارآفرینی چیست؟

برچسب ها: کارآفرینی

کارآفرینی چیست؟

با شنیدن این کلمه معمولا واژه­های دیگری نیز به ذهن افراد خطور می­کند. واژه­هایی نظیر «خلاقیت»، «نوآوری»، «ایده بکر» و از این دست مفاهیم که تا حدودی بیانگر حیطه فرایند کارآفرینی هستند. در تعریف کارآفرینی گفته­اند «فرایند خلاقیت و خلق چیزی نو که برای مردم ارزش داشته و بازار حاضر به هزینه کردن برای آن باشد.»، «توانایی ایجاد و ساخت یک دیدگاه از هیچ که اساسا یک عمل خلاقانه انسانی است»، «توانایی شناخت بازار، تشخیص فرصتها و تبدیل آنها به ایده­های عملی قابل فروش» و تعاریف دیگری که نقطه اشتراک همه آنها را می­توان ظاهر جذاب آنها دانست ...

ادامه مطلب...

صفحه 163 از 166

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام