برای شرکت رایگان در وبینار رابگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران ١٤٠٠ روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار»فرصت


پایگاه اطلاع رسانی صنعت -دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو - صفحه 8

دوره دیجیتال مارکتینگ

دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو

برچسب ها: بازاریابی

عکس تبلیغاتی خانم دنیا جهانبخت برای محصول جدید دومینو (بستنی هندوانه ای) ! خانم جهانبخت نه بازیگر است، نه مجری است، نه خواننده است و ... اما یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لبنیات کشور برای تبلیغ محصولش از وی استفاده کرده است ! این اقدام و شهرت وی به لحاظ اجتماعی به شدت قابل بررسی است، اما در اینجا ما از منظر یک اقدام تبلیغاتی به بررسی «دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو» می پردازیم.

ادامه مطلب...

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

برچسب ها: بازاریابیبرند

مهران مدیری یکی از افراد شناخته شده و مطرح طی 15 سال گذشته بوده است، این حقیقتی است که فارغ از سلیقۀ من و شما وجود دارد و باید به آن اذعان داشت. مهران مدیری که ابتدا کارش را با رادیو و برنامۀ داستان شب شروع کرد، توسط داریوش کاردان به حوزۀ طنز و تلویزیون آمد و با ساعت خوش، سال خوش، نقطه چین و شب های برره و ... هر روز بر شهرتش افزود. در این مسیر فراز و نشیب هایی را نیز تجربه کرد. نیمه کاره ماندن برخی از آثار مدیری در شبکۀ خانگی و چند بار خداحافظی از تلویزیون (آخرین بار همین هفته گذشته، پس از پایان برنامه دور همی) و بازگشت مجدد، برخی از همین نشیب ها است و فرازها هم که سریالهای موفق و محبوبیت غیر قابل انکارش در میان مخاطبان از جمله آن هستند. اما هفته پیش، مهران مدیری با یک اقدام تامل برانگیز و روشن کردن سیگار در جلوی دوربین رسانه ها و خبرنگاران، تصویر جدیدی از برند شخصی خود ایجاد کرد، که می خواهیم به آن بپردازیم.

ادامه مطلب...

جایگاه روابط عمومی در بازاریابی کسب و کار

روابط عمومی، شکلی از ارتباطات است که به پذیرش سرمایه گذاری خود، دارایی‌های نامشهود مانند اعتماد به نفس مشتری، اراده و ... منتهی می‌شود. کارآفرینان می بایست سختی‌های اعتماد به نفس، متمایز نمودن سرمایه‌گذاری از مغالطه‌ها و افتراهای تجاری تا روابط عمومی را به جان بخرند. تنها بعد از آن است که می‌توانید قدم های بلندی را در تلاش‌های صادقانه خود بردارند.

ادامه مطلب...

فیلم مدیریتی : رکود بزرگ The Big Short

برچسب ها: بورسفیلم مدیریتی

فیلم سینمایی رکود بزرگ یا The Big Short محصول سال 2015 آمریکا است. فیلم رکود بزرگ یکی دیگر از فیلمهای مدیریتی است که برای شما انتخاب کرده ایم. درفیلم مدیریتی رکود بزرگ واقع فیلمهای مدیریتی، فیلمهایی هستند که می توانند حاوی نکات آموزنده مدیریتی باشند. رکود بزرگ فیلمی است که به موضوعات اقتصادی مربوط به بحران اقتصادی سال 2008 را به خوبی تصویر کشیده است و در کنار فضای داستانی فیلم، این امکان برای شما فراهم می شود که نکات مدیریتی فراوانی را از فیلم بیاموزید.

آدام مک کی (Adam McKay) را باید در اصل یک کمدی ساز بدانیم و از همین روی است که فیلم رکود بزرگ، برخلاف سایر فیلمهایی که به موضوع رکود اقتصادی سال 2008 پرداخته اند، روایتی کمدی و کاملاً جذاب دارد. داستان The Big Short بطور خلاصه، دربارۀ گروهی از فعالان بخش اقتصادی آمریکا است که قبل از به وقوع پیوستن بحران اقتصادی در سالهای 2007 و 2008 سقوط بازار مسکن را پیش بینی کرده بودند و تصمیم گرفتند تا بر روی سقوط ارزش سهام شرکت های مرتبط سرمایه گذاری میلیاردی انجام داده و سپس نظاره گر نابودی آنان باشند تا از این طریق سودهای کلان میلیاردی نصیبشان شود.

ادامه مطلب...

صفحه 8 از 166

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام