مجتمع فنی تهران میرداماد

Soovle ابزاری کارآمد برای ایده پردازی در بازاریابی محتوایی

ابزارهای مدیریتیوبسایت هاSoovle ابزاری کارآمد برای ایده پردازی در بازاریابی محتوایی

Soovle ابزاری کارآمد برای ایده پردازی در بازاریابی محتوایی

ابزار بازاریابی محتوایی شاید یکی از کلیدی ترین بخشهای هر بازاریابی محتوایی، آگاهی نسبت به این موضوع است که کاربران به دنبال چه مطالب و محتوایی هستند. سپس مدیر بازاریابی محتوایی بایستی با این آگاهی به تولید محتوایی بپردازد که کاربران آن را ارزشمند تلقی می کنند. البته این آگاهی نسبت به کاربران تنها منحصر به بازاریابی محتوایی نمی شود، در بازاریابی بازاریابی اصولاً شناخت به مشتریان یک الزام غیر قابل انکار است. اینترنت فضایی را ایجاد کرده است که بتوانیم این شناخت را راحت تر به دست آوریم.

سایت Soovle یک ابزار بسیار ساده و سریع است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. این ابزار فوق العادۀ آنلاین به شما کمک می کند که در یک لحظه متوجه شوید کاربران بر روی سرویسهای جستجوی متنوع اینترنتی کلمه مورد نظر شما را چگونه جستجو می کنند.

در یک لحظه و با یک گرافیک زیبا به شما می گوید که کدام سایت نتیجه اول این جستجو است و کاربران در سرویسهایی مثل گوگل، بینگ، یاهو، آمازون، Answers و ... کلمه مورد نظر شما را به همراه چه کلمات دیگری جستجو می کنند.

به نظر شما این مهمترین نیاز یک بازاریابی محتوایی نیست ؟ Soovle را ببینید.

ابزار بازاریابی محتوایی

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی گردآوری شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام