مجتمع فنی تهران میرداماد

ابزارهای مدیریتی

ابزارهای مدیریتیوبسایت ها

دوره دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای مدیریتی

با گفتگوی آنلاین‫ jivochat بیشتر بفروشید !

صاحبان وبسایت و مدیران کسب و کارهای اینترنتی، همواره با دو دغدغه مهم روبرو هستند، اول این که چگونه ترافیک بیشتری به وبسایتشان بیاورند و دوم این که چگونه از ترافیکی که به دست آورده اند، بیشتر پول دربیاورند و بفروشند ! دغدغه دوم یعنی افزایش فروش بسیار مهم است، دغدغه ای که در تمام کسب و کارها از کارخانه ها تا دفاتر و مغازه ها وجود دارد و ذهن صاحب کسب و کار را به خود مشغول نموده است، می خواهم برای همین موضوع سرویس چت آنلاین (گفتگو و پشتیبانی آنلاین) Jivochat را به شما معرفی کنم.app

ادامه مطلب...

Soovle ابزاری کارآمد برای ایده پردازی در بازاریابی محتوایی

ابزار بازاریابی محتوایی شاید یکی از کلیدی ترین بخشهای هر بازاریابی محتوایی، آگاهی نسبت به این موضوع است که کاربران به دنبال چه مطالب و محتوایی هستند. سپس مدیر بازاریابی محتوایی بایستی با این آگاهی به تولید محتوایی بپردازد که کاربران آن را ارزشمند تلقی می کنند. البته این آگاهی نسبت به کاربران تنها منحصر به بازاریابی محتوایی نمی شود، در بازاریابی بازاریابی اصولاً شناخت به مشتریان یک الزام غیر قابل انکار است. اینترنت فضایی را ایجاد کرده است که بتوانیم این شناخت را راحت تر به دست آوریم.

ادامه مطلب...

بررسی Page Rank تمام صفحات وب سایت

یکی از شاخصهایی که در موضوعات مربوط به بهینه سازی برای موتورهای جستجو بارها و بارها می شنوید، Google Page Rank است. این شاخص که بیشتر Page Rank وپیج رنک به اختصار PR نیز نامیده میشود، زمانی یکی از عوامل مهم تعیین کننده موقعیت صفحات وب در موتور جستجوی گوگل بود، هر چند امروز همزمان با هوشمندتر شدن گوگل اهمیت این شاخص کمتر از گذشته است، اما هنوز هم یکی از شاخصهای مورد بررسی است.

در این مطلب بدون آن که اشاره ای به روشهای اندازه گیری Page Rank توسط گوگل و یا اقداماتی که صاحبان سایتها برای افزایش Page Rank باید انجام دهند، فقط به معرفی روشهای مختلف آگاهی از PR می پردازیم. باید توجه داشته باشیم که PR ویژگی صفحه است، نه ویژگی سایت. یعنی اگر سایت شما 450 صفحه داشته باشد، برای هر صفحه پیج رنک می تواند متفاوت باشد.

ادامه مطلب...

با گوگل مانیتور، کلمات کلیدی سایت خود را تحلیل کنید

دیگر نقش گوگل و کسب رتبه خوب برای کلمات مرتبط با کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. در بسیاری از مواقع حضور در صدر نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط، می تواند موجب تحول در کسب و کار شود.

Google Monitor یکی نرم افزار کاملاً رایگان است، که به شما کمک می کند در هر لحظه رتبه خود را در موتورهای جستجو با رقبایتان مقایسه کنید. شما می توانید این نرم افزار کاملاً رایگان را از انتهای این مطلب دانلود نمایید.

ادامه مطلب...

صفحه 1 از 2

مطلب ویژه

بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید ! تا حذف شوید

آیا هنوز اهمیت بازاریابی دیجیتال را انکار می کنید؟ آیا هنوز نگاهتان به حضور در نتایج گوگل، بازاریابی با ایمیل و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال، یک نگاه حاشیه ای است؟ متاسفانه اگر چنین است، باید منتظرِ حذف شما از فضای کسب و کار باشیم ! اما با خواندن این مقاله، احتمالاً تصمیما جدید بگیرید متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام