بازاریابی در شبکه های اجتماعی

خدمات مشاوره مدیریتخدمات تجارت الکترونیکبازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.

جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی  وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.

تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...

گام اول؛ طراحی وب سایت

گام دوم؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو

گام سوم؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب

گام چهارم؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی

گام پنجم؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب

 


گام چهارم؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

افراد مرتبط با خدمت بازاریابی در شبکه های اجتماعی در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :

آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک

آقای محمد شریفی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت

آقای محمد اسدی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت

آقای عرفان رحیمیان - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت

راه اندازی سایت و توسعه کسب و کار در وب

رشد شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، لینکداین، گوگل پلاس و ... در سالهای اخیر غیرقابل انکار است. این رشد منجر به شکل گیری بسیاری از اصطلاحات و تکنیکهای جدید شده است که از آن جمله Social Media Marketing را می توان نام برد. در اینجا استفاده از فضای موجود در بین شبکه های اجتماعی ایرانی (خصوصاً Cloob) و در کنار آن استفاده از فضای موجود در Facebook را مدنظر قرار داده ایم و اقدامات زیر انجام خواهد گرفت :

1- ایجاد صفحه ی اختصاصی برای نام تجاری و وبسایت

2- به روزرسانی اطلاعات موجود در صفحه ی اختصاصی وبسایت

3- فعالسازی صفحه ی ایجاد شده در شبکه های اجتماعی

4- تولید محتوای متناسب با جامعه ی هدف و شبکه های اجتماعی جهت انتشار در صفحه ی اختصاصی مذکور به منظور حفظ ارتباط با اعضای صفحه.

5- ورود به شبکه های دوستی از طریق شبکه اجتماعی به منظور افزایش احتمال استفاده دسته جمعی از خدمات وبسایت.

6- افزایش شهرت وبسایت

7- ایجاد یک برند از وبسایت


گام پنجم؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون «بازاریابی در شبکه های اجتماعی» با ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام