تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیکهای رشد

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتتبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیکهای رشد

دوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیکهای رشد

شرکت صنایع غذایی رشد که ابتدا با محصول «ماکارونی» وارد بازار شد، شاید هنوز هم کم و بیش با نام ماکارونی رشد در بازار شناخته شود. اما بعدها محصولاتی مثل لازانیا، پودر کیک و این روزها ماگ کیک هایش هم در بازار موقعیت خوبی پیدا کردند. رشد که برندهای دیگری مثل هپی فیس و ونوس هم دارد، سابقۀ خوبی در تبلیغات دارد. شعار معروف «به همین سادگی...به همین خوشمزگی» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایران بوده است که مربوط به همین کیکهای رشد می باشد. اما در این مطلب می خواهیم ویدئویی از یکی از بیلبوردهای خلاقانۀ رشد در تهران را نمایش دهیم.

شرکت صنایع غذایی رشد، بیلبورد اتوبان همت قبل از توانیر و جنب شیرزا جنوبی را پیش از تعطیلات نوروز (در اسفندماه) برای تبلیغ ماگ کیکهای رشد در اختیار گرفت. اما به نمایش یک تصویر معمولی بر روی آن نپرداخت ! ویدئوی زیر به شما نشان می دهد که این تبلیغ به چه صورت بود.

در این تبلیغ، یک ماگ بسیار بزرگ، حرکت می کرد، وارد فر می شد و بعد از 1 دقیقه و 30 ثانیه (که در البته در این تبلیغ، تایمر بسیار سریع تر از زمان واقعی حرکت می کرد) از فر خارج می شد و ماگ کیک را به شما تحویل می داد.

به نظر نگارنده، این تبلیغ محیطی به دلیل متفاوت و خلاقانه بودنش، تبلیغ خوب و تحسین برانگیزی است. اما نورپردازی نامناسب و همچنین قدری کند بودن تایمر در فر، باعث طولانی شدن و کاهش توجه خودروها و مردم به تبلیغ می شد، شاید اگر قدری زمان حضور ماگ درون فر کوتاهتر می شد و نورپردازی روی ماگ به شکل دقیقتری انجام می شد، این تبلیغ تاثیرش چندین برابر می شد.

البته نقد، نسبت به اجرا بسیار ساده تر است ! به هر حال به نظر می رسد این تبلیغ اقدام پسندیده ای از سوی صنایع غذایی رشد بود. تصاویر زیر را ببینید :

ماگ کیک رشد

ماگ کیک رشد

ماگ کیک رشد

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+5 #1 بهامين ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۱:۱۸
توجه كنيد كه امكان دسترسي به ابزار هم مهمه
اگر خاطرتان باشد ابتدا ايرانسل در تبليغات اي سيم از اين ابزار استفاده كرد
نمي دانم شهرداري چگونه راضي شده روي بيلبورد تصوير ثابت اجازه درج متن متحرك بدهد
بازگو کردن
 
 
+5 #2 سعید راحمی ۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۰۷:۳۴
نقل کردن بهامين:
توجه كنيد كه امكان دسترسي به ابزار هم مهمه
اگر خاطرتان باشد ابتدا ايرانسل در تبليغات اي سيم از اين ابزار استفاده كرد
نمي دانم شهرداري چگونه راضي شده روي بيلبورد تصوير ثابت اجازه درج متن متحرك بدهد

شهرداری با تبلیغاتی که وزارت ارشاد با آن کاری نداشته باشد ، مشکلی ندارد و فقط پول بیشتری میگیرد!
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام