منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

رایتل و تبلیغ مقایسه ای با همراه اول و ایرانسل

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاترایتل و تبلیغ مقایسه ای با همراه اول و ایرانسل

دوره دیجیتال مارکتینگ

رایتل و تبلیغ مقایسه ای با همراه اول و ایرانسل

تبلیغات مقایسه ای به عنوان یکی از گونه های تبلیغاتی که در شرایط ویژه ای چه از لحاظ بازاریابی و چه از لحاظ حقوقی در دنیا به کار می رود، گونه ای از تبلیغات است که کمتر در ایران دیده می شود. اما طی ماه های اخیر، با حضور رایتل و امتیاز انجصاری اش در بهره برداری از شبکه نسل سوم، می توان نمونه هایی از این تبلیغات را از او دید. در یکی از جدیدترین بنرهای تبلیغاتی رایتل در اینترنت، رایتل سرویس اینترنتش را به طور مشخصی با همراه اول (با نماد حلزون) و ایرانسل (با نماد لاکپشت) مقایسه کرده است و خود را یوزپلنگی سریع معرفی کرده است.

در این بنر تبلیغاتی که در ادامه آمده است، رایتل، ابتدا در زمینه ای فیروزه ای رنگ که رنگ سازمانی برند همراه اول است، یک حلزون را نشان می دهد (نماد کندی) و سپس در زمینه ای زرد رنگ که رنگ سازمانی ایرانسل است لاک پشتی (نماد کندی) را نشان می دهد و سپس یوزپلنگ سریع رایتل با رنگ بنفشش ظاهر می شود.

به نظر شما، این اقدام رایتل از نظر اخلاقی صحیح است ؟ آیا به لحاظ حرفه ای و بازاریابی اقدام صحیح انجام گرفته است؟

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+4 #6 عليرضا ۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۵۰
با سلام و خسته نباشيد همواره بيان واقعيت ها با تلخي همراه است.
بازگو کردن
 
 
-3 #7 وحید ۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۰۹:۵۵
رقابت زمانی سالم است که هرکدام از شرکتها بدون خدشه وارد کردن به نام و محصول دیگری به در یک محیط فعالیت کنند.اینکار از لحاظ اخلاقی کاملا نادرست است.
بازگو کردن
 
 
+2 #8 سعيد ۱۳۹۳-۰۹-۰۵ ۱۶:۲۳
در كشور آزاد و بر اساس رقابت مثل امريكا دقيقا اينچنين تبليغاتي ميشود.
اما خدمات واقعي در حد تبليغات ارائه ميشود... نه اينكه اين رايتل كه من بعنوان يك مشتري بسيار بسيار ناراضي هستم و حتي خدمات دريافتي را پس نميگيرد...يعني فقط ميفروشد يا به عبارتي با تبليغات مسخره مشتري را در دام مي اندازد.
اميدوارم آقاي صدري مدير عامل شركت رايتل از گزينه مشتري مداري و حاكميت عقل در شركت بهره اي ببرد!!
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام