نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتنگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل

دوره دیجیتال مارکتینگ

نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل

کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان 2 یا 3 کمپین تبلیغاتی منسجم و برنامه ریزی شده مشاهده کرد. یکی از کمپینهای تبلیغاتی که در انتهای سال 1391 نگارنده را مجذوب خود کرد، کمپین تبلیغاتی «از بینهایت لذت ببرید» رایتل بود. در واقع کمپین، یک مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم است که پیام مشخصی را از طریق فرمهای مختلف از جمله ویدئو، روشهای چاپی، روشهای دیداری و محیطی و ... به مخاطب می رساند.

 

بعد از این که در مقاله «رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t» این بار می خواهم در اینجا از تبلیغات رایتل در آستانه نوروز 1392 تجلیل کنم ! کمپین تبلیغاتی «از بی نهایت لذت ببرید» به طور هماهنگ در تلویزیون، رادیو، اینترنت و بیلبردها آغاز شد و خیلی هماهنگ و خوب پیامهای بعدی به اطلاع مخاطب می رسید. استفاده از رسانه های مختلف، ایجاد حس کنجکاوی، برجسته کردن ارتباط بین رنگ بنفش و برند، هماهنگی و نوآوری در طراحی تبلیغ و حتی سرویس، از امتیازهای این کمپین تبلیغاتی بود. در اینجا می توانید تعدادی از ویدئوهای مرتبط با این کمپین از رایتل را ببینید :

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی 1)

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی 2)

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی 3)

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی گردآوری شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+8 #1 مسلم ۱۳۹۱-۱۲-۳۰ ۱۱:۳۴
ممنونم. بله د فضای مجازی هم خیلی حساب شده مکانهای تبلیغاتی رو برای این موضوع در اختیار گرفتن و مشخصه که بصورت دقیقی برنامه ریزی شده.
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام