مدیریت فروش و بازاریابی

نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل

کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان ۲ یا ۳ کمپین تبلیغاتی منسجم و برنامه ریزی شده مشاهده کرد. یکی از کمپینهای تبلیغاتی که در انتهای سال ۱۳۹۱ نگارنده را مجذوب خود کرد، کمپین تبلیغاتی «از بینهایت لذت ببرید» رایتل بود. در واقع کمپین، یک مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم است که پیام مشخصی را از طریق فرمهای مختلف از جمله ویدئو، روشهای چاپی، روشهای دیداری و محیطی و … به مخاطب می رساند.

بعد از این که در مقاله «رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t» این بار می خواهم در اینجا از تبلیغات رایتل در آستانه نوروز ۱۳۹۲ تجلیل کنم ! کمپین تبلیغاتی «از بی نهایت لذت ببرید» به طور هماهنگ در تلویزیون، رادیو، اینترنت و بیلبردها آغاز شد و خیلی هماهنگ و خوب پیامهای بعدی به اطلاع مخاطب می رسید. استفاده از رسانه های مختلف، ایجاد حس کنجکاوی، برجسته کردن ارتباط بین رنگ بنفش و برند، هماهنگی و نوآوری در طراحی تبلیغ و حتی سرویس، از امتیازهای این کمپین تبلیغاتی بود. در اینجا می توانید تعدادی از ویدئوهای مرتبط با این کمپین از رایتل را ببینید :

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی ۱)

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی ۲)

از بی نهایت لذت ببرید (ویدئوی ۳)

این مقاله توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا