کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتکمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

برچسب ها: بازاریابی

هواپیمایی قطر، قطعاً یکی از مطرح ترین خطوط هواپیمایی دنیاست ! این شرکت هواپیمایی با اجرای کمپین تبلیغاتی (آن هم از نوع آنلاین) برای فارسی زبانان و به طور مشخص ایران، نشان می دهد که نگاه جدی به بازار ایران دارد ! در این کمپین تبلیغاتی، شما با تکمیل این فرم در قرعه کشی سه بلیت بیزینس کلاس شرکت داده خواهید شد !

هواپیمایی قطر که طی سالهای گذشته چندین بار در نمایشگاه های مختلف و مجامع گوناگون در زمرۀ بهترین هواپیمایی های دنیا قرار گرفته است در سال 1993 تاسیس شده است یعنی قدمتی 20 ساله دارد. شاید برای شما جالب باشد که این شرکت هواپیمایی قطری روزانه به 133 مقصد در قاره های مختلف جهان پرواز دارد و از نظر کیفیت یکی از بهترینهای دنیاست !

در هواپیماهایی که در مسافت‌های طولانی پرواز می‌کنند صفحه‌های نمایش به مجموعهٔ فیلم، موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، بازی، نقشه‌های جهانی، اطلاعاتی دربارهٔ کشور و شهر مقصد و یک تلفن شخصی مجهز شده‌اند. البته صفحه‌ها در مدت فرود و بلند شدن خاموش می‌شوند. هواپیماهای قطر ایرویز مجهز به سالن سمینار، کافی شاپ و نایت کلاب هستند.

در ویدئو زیر می توانید با هواپیمایی قطر بیشتر آشنا شوید.

 

کمپین هواپیمایی قطر برای ایرانی ها

شرکت هواپیمایی قطر احتمالاً جزو معدود برندهای غیر ایرانی هستند که به طور مستقیم و رسمی در بازار ایران فعالیت می کند و چشم به جذب سهم بازار ایران دارد. در سالهای گذشته تبلیغات و اسپانسرینگ های تقریباً متعددی را از این شرکت در رویدادهای هنری کشور (نظیر جشنواره های فیلم و موسیقی و تئاتر و ...) داشته ایم و در مواردی تبلیغات محیطی (بیلبورد) را نیز در تهران از شرکت هواپیمایی قطر شاهد بوده ایم. اما این بار، موضوع به یک کمپین آنلاین مربوط می شود.

وقتی به شبکه های اجتماعی فارسی زبان مراجعه می کنیم، می بینیم که این شرکت هواپیمایی در آپارات، کانال دارد و سایت www.winwithqatarairways.com نیز به زبان فارسی برای ایرانی ها راه اندازی شده است و این نشان می دهد که شرکت هواپیمایی قطر نگاه جدی به بازار ایران دارد و در البته در سایتهای ایرانی می توانیم بنرهای تبلیغاتی این کمپین را نیز کم و بیش مشاهده کنیم.

مجموع این موارد می تواند به ما دو نکته را نشان دهد :

- بازار گردشگری ایران آن قدر جذاب هست که یک شرکت بزرگ که سهم بازار خوبی از پرواز در دنیا دارد، به آن چشم داشته باشد.

- تبلیغات آنلاین و جذب اطلاعات مشتریان به صورت آنلاین (نظیر موبایل و ایمیل) آن قدر اهمیت دارد که بتواند ابزار اصلی چنین شرکتی باشد.

به نظر شما کدام شرکت هواپیمایی داخلی توان رقابت با هواپیمایی قطر یا سایر رقبای کشورهای عربی نظیر امارات و عمان و ... را دارد؟

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+5 #1 رز ۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۴:۰۱
هیچ کدوم از هواپیمایی های ایران از نظر امنیت، راحتی و حتی برخورد مهمانداران نمی تونه با شرکتهای هواپیمایی عربی مثل قطر ایرویز، اتحاد یا امارات رقابت کنه! کاملا واضحه.
بازگو کردن
 
 
+2 #2 حامد ۱۳۹۴-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۳
اصلا از هیچ موردی قابل مقایسه نیست ان ایرلاینها وهواپیماهایشان کجا واین تابوتهای پرنده جایی برای قیاس نمی گذارد مگر عقل غیر سلیم.
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

ورود یا ثبت نام



بازاریابی ویدیویی برای Tiggo 7

شرکت مدیران خودرو که همکاری نزدیکی با شرکت چینی چری برای تولید و فروش خودروهای چری در ایران دارد، اخیراً ویدیویی را در شبکه ه...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام