ویدئوی تبلیغاتی سایپا برای پراید

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتویدئوی تبلیغاتی سایپا برای پراید

دوره دیجیتال مارکتینگ

ویدئوی تبلیغاتی سایپا برای پراید

سوال اصلی اینجاست که «سایپا» این تبلیغ «پراید» را با چه اندیشه ای تولید کرده است ! آیا هدف این تبلیغ بازار داخلی بوده است؟ یا بازارهای خارج از ایران مثلاً افغانستان را هدف قرار داده است ! اما تردیدی نیست که این تبلیغ در بازار ایران بیشتر شبیه به یک «آیتم طنز» است تا تبلیغ تجاری ! بدون تردید عنصر باورپذیری مطلقاً در این تبلیغ توسط مخاطب ایرانی ادراک نمی شود. شاید بهتر باشید، تبلیغات سایپا برای پراید در بازار داخل، بیشتر از همان جنس اطلاع رسانی، مثلاً در این بازه زمانی با شرایط ویژه پراید ثبت نام کنید باشد. app

به هر حال در این تبلیغ، که می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید، یک خانواده 4 نفره در حال سفر با پراید در هوای بسیار گرم هستند، که راننده کولر را روشن می کند و خوردو به طرز رویایی خنک و دلپذیر می شود، سپس به دلیل بی توجهی راننده، وی مجبور به یک ترمز بسیار شدید و خطرناک می شود، که خودرو بسیار ایمن پیش از برخورد به موانع می ایستد و سرنشینان خودرو اصلاً متوجه این ترمز نمی شوند در آرامش به خواب خود ادامه می دهند ! و این همان پراید است که ما می شناسیمش !

ویدئو را ببینید :

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+18 #1 فرهاد ۱۳۹۳-۰۸-۲۷ ۱۸:۴۱
آقا چرا اینقدر پراید را دست کم میگیرید؟ هر چه باشه گوی سبقت را از عزراییل و هیتلر و .... ربوده. کم الکی نیست.
بازگو کردن
 
 
+6 #2 hamid ۱۳۹۳-۰۹-۲۲ ۱۰:۰۶
سایپا خودش اینو باور داره؟
سرنشین عقب بدون کمربند با
اون شدت ترمز از شیشه جلوپرتاب میشه بیرون.
بازگو کردن
 
 
-3 #3 سایپا سوار ۱۳۹۳-۰۹-۲۹ ۰۰:۵۹
تولید محصولی مانند پراید در مرحله گذر برای صنعت هر کشوری طبیعی است بشرطی که در حد آن محصول متوقف نشود کمی معقول باشیم متوجه می شویم که همه ممالک صنعتی از این گذرگاهها عبور کرده اند ایراد کار ما این است که در چنین مراحلی زمین گیر می شویم بعد خودمان شروع به مسخره کردن خودمان می کنیم.
بازگو کردن
 
 
0 #4 farhad ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۰
نقل کردن سایپا سوار:
تولید محصولی مانند پراید در مرحله گذر برای صنعت هر کشوری طبیعی است بشرطی که در حد آن محصول متوقف نشود کمی معقول باشیم متوجه می شویم که همه ممالک صنعتی از این گذرگاهها عبور کرده اند ایراد کار ما این است که در چنین مراحلی زمین گیر می شویم بعد خودمان شروع به مسخره کردن خودمان می کنیم.


تفسیر نکن آقا ما قبلا کادیلاک - فورد - شورلت و ... تو همین مملکت تولید میکردم ولی الان ؟؟؟؟!!!!! شما بهتر میدونید چه اتفاقی افتاده
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام