برای پیش ثبت‌نام در وبینار رایگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402 روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری فروردین ماه می‌باشد : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402»فرصت


چند پیشنهاد برای افزایش مشتریان

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتچند پیشنهاد برای افزایش مشتریان

دوره دیجیتال مارکتینگ

چند پیشنهاد برای افزایش مشتریان

برچسب ها: بازاریابیفروش

راه‌های متفاوتی برای جلب توجه مشتریان وجود دارد که استفاده از هرکدام از این راه‌ها تابع عوامل متفاوتی است. در گام اول باید بررسی کنید که چه فاکتورهایی محیط کار شما را از محیط‌های مشابه متمایز می‌سازد. آیا محیط کار شما به خاطر نوع دکوراسیون محیط سردی است؟ در این‌صورت سعی کنید فضای کاری خود را به شکلی طراحی کنید که برای مشتری تازگی داشته باشد و علاوه بر آن مشتری در آن احساس راحتی نیز بکند، با پخش موزیک‌های مرتبط با کار خود به آن جان دهید.

نکته دیگری که بسیار دارای اهمیت است محل قرارگیری دفتر مرکزی یا دفتر فروش شما است. تا جایی که برایتان مقدور است سعی کنید مکانی که برای استقرار دفترتانمشتری انتخاب می‌کنید متناسب با نوع مشتریانتان، مکانی در دسترس و مناسب باشد. برای مثال اگر کار شما فروش لباس است، خیلی بی‌معنی است که در جایی که بورس لوازم اداری است مغازه بزنید.
در زمینه بازاریابی محصولتان همواره به یاد داشته باشید وقتی شما برای یک بار توانستید فروش خود را بالا ببرید، کم‌کم در این زمینه دارای مهارت خواهید شد. برای شروع تبلیغ کار خود می‌توانید از پخش تراکت استفاده کنید. اگرچه این روش، روشی قدیمی محسوب می‌شود اما هنوز هم راه‌هایی برای متمایز کردن تراکت محصولتان با سایر محصولات وجود دارد. با خلاقیتی که در این زمینه به کار می‌برید هنوز هم این روش موفقیت‌آمیز خواهد بود. نکته دیگر در رابطه با پخش تراکت است، شما باید تبلیغاتتان را در زمان و مکان مناسبی انجام دهید، به طوری که شانس قرارگیری در مشتریان هدفتان بالا باشد. برای مثال اگر شما فروشگاه کتاب‌های کمک درسی دارید، مدارس و دانشگاه‌ها خصوصا در زمان امتحانات مکان و زمان مناسبی برای تبلیغات در این زمینه خواهند بود. از راه‌های دیگر تبلیغات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات چهره به چهره است که تاثیر بالایی در جذب مشتریان دارد، زیرا وقتی محصولات خود را برای افراد به صورت حضوری معرفی می‌کنید، اعتماد فرد به شما خیلی بیشتر خواهد بود.

 

در روند فروش سعی کنید نظم داشته باشید، برای کارهای فوق‌العاده‌ای که در حین فروش برای ایجاد انگیزه در مشتریانتان می‌خواهید انجام دهید زمان مشخصی قرار دهید و به زمان‌بندی خود اهمیت دهید. برای مثال در زمان‌های مشخصی به مشتریان تخفیف بدهید و فروش با شرایط ویژه را قرار دهید. این نظم کاری به مشتریان‌انگیزه می‌دهد که فروشگاه شما را به عنوان یک فروشگاه پیشرو در امر فروش بشناسند.

منبع: Entrepreneur ترجمه زهرا آزموده به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

راهنمای خرید و فروش پژو ۴۰۵

حضور برخی خودروها در بازار خودروی کشور آن‌قدر نهادینه و قدیمی شده است که خرید و فروش آن‌ها امری بسیار عادی و روتین تصور می‌شو...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام