نگاهی به کمپین تبلیغی: هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد !

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتنگاهی به کمپین تبلیغی: هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد !

دوره دیجیتال مارکتینگ

نگاهی به کمپین تبلیغی: هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد !

برچسب ها: تبلیغات

ارسال پیامک یا اس ام اس حین رانندگی یکی از معضلات جدید در فرهنگ عبور و مرور شهری در دنیا شده است، این موضوع در تبلیغات سازمانهای ذیربط ایرانی نیز دیده می شود. در اینجا یک کمپین تبلیغاتی چاپی بسیار جالب از یک شرکت برزیلی را می توانید مشاهده کنید. در این کمپین تبلیغاتی با شعار «هیچ پیامکی ارزش ریسک را ندارد» کاعذِ یادداشت افراد سرشناس و معروفی در تاریخ را نشان می دهد و می گوید حتی اگر شکسپیر هستید و در حال نوشتن یکی از مهمترین آثار ادبی دنیا هستید، ارزشش را ندارد که حین رانندگی این را کنید و همچنین انیشتین و دومونت را در همین حالت به تصویر کشیده است !

No text is worth the risk. Don't text and drive.

Advertising Agency: PS10, Rio de Janeiro, Brazil

Creative Director: Otávio Mello

Art Director: Hugo Luquetti

Copywriter: Daniel Donato

Illustrator: Heitor Satyro

Published: April 2013

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی گردآوری شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+2 #1 علیرضا ۱۳۹۲-۰۲-۱۲ ۰۹:۰۵
بسیار عالی بود
موفق باشید. :lol:
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام