مجتمع فنی تهران میرداماد

کانالهای مختلف بازاریابی را همسو کنید

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتکانالهای مختلف بازاریابی را همسو کنید

دوره دیجیتال مارکتینگ

کانالهای مختلف بازاریابی را همسو کنید

برچسب ها: بازاریابیمدیریت

با افزایش روزافزون رسانه هاى اجتماعى و وسایل ارتباط جمعى به نظر مى رسد که کانال هاى بازاریابى جدیدى در حال پیدایش هستند. سازمانهاى بسیارى هستند که در کنار حفظ کانالهایى که پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند به استفاده از کانالهاى جدید روى آورده‌اند. این اقدام ترکیبى در کنار مزایاى فراوانش با سختیهایى نیز همراه است.سایت www.bx.businessweek.com یکى از بزرگ‌ترین چالشهاى پیش روى بازاریابى همسوسازى کانالهاى بازاریابى با یکدیگر و ایجاد بازاریابى متمرکز است. براى اینکه بتوانید کانالهاى بازاریابى خود را در یک راستا قرار دهید ما سه راه به شما پیشنهاد مى کنیم:


1- سایتى متناسب با نیازهاى مراجعه کنندگان مختلف داشته باشید: دوره ى فرستادن یک پیام مشترک به تمامى مصرف کنندگان به پایان رسیده است. از آنجا که خریدارانبازاریابی به طرق مختلف به سایت شما راه پیدامى کنند (مثلا از طریق فیس بوک و یا جستجوى گوگل) محتواى سایت خود را به گونه اى انتخاب کنید که جواب گوى نیازهاى مختلف این افراد با سلایق و علایق مختلف باشد. مثلا مى توانید قسمتى را مخصوص کاربران فیس بوک قرار دهید و خدمات ویژه اى را به آنان عرضه نمایید. با این کار علاوه بر اینکه کانالهاى بازاریابى خود را هم جهت کرده‌اید به مشتریان خود نشان مى دهید که براى علایق آن‌ها اهمیت قائل هستید.

2- از کدهاى سریع-پاسخ استفاده کنید: کدهاى سریع-پاسخ ابزار بسیار مناسبى براى بازاریابى متمرکز هستند زیرا همانند پلى فاصله بین کانالهاى بازاریابى سنتى مثل پوس‌تر و تبلیغات کاغذى و کانالهاى دیجیتال مانند ایمیل و موبایل را پر مى کنند. استفاده از این کد‌ها این امکان را به شما مى دهد که به راحتى با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. (شایان ذکر است که کدهاى سریع-پاسخ یکى از رایج‌ترین بارکدهاى دوبعدى هستند که براى اولین بار توسط شرکت خودروسازى تویواتا مورد استفاده قرار گرفتند.)

3- از رسانه هاى اجتماعى استفاده کنید: استفاده از رسانه هاى اجتماعى این امکان را به شما مى دهد که پیام خود را در اختیار تعداد بیشترى از مخاطبین قرار دهید. بازاریابى متمرکز زمانى محقق مى شود که شما از هر فرصتى براى وسعت بخشیدن به کسب وکار خود استفاده کنید.

شما مى توانید از طریق کانالهاى بى شمارى بازاریابى خود را متمرکز سازید. با این حال اگر تعیین کنید مشتریان شما از چه کانالهایى بیشتر استفاده مى کنند مى توانید در وقت و منابع خود صرفه جویى نمایید. براى پى بردن به شیوه مورد علاقه مصرف کنندگان در دریافت اطلاعات مى توانید از روشهاى تحقیقى استفاده نمایید. اما به خاطر داشته باشید که این تحقیقات بیشتر به صورت غیررسمى و دوستانه انجام شوند.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

منبع : ویوان نیوز

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

فیلم مدیریتی : وال استریت Wall Street : Money Never Sleeps

در ادامه فیلمهای قبلی که تحت عنوان فیلمهای مدیریتی معرفی کرده بودیم، در اینجا قصد معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام