برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری یک‌شنبه 6 اسفند: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد خیلی محدود، در «همایش راهکارهای ایجاد استارتاپ‌های ارزش آفرین» در دانشگاه صنعتی شریففرصت

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

بازاریابی لزوماً به معنای اجارۀ بزرگترین بیلبورد شهر یا طولانی ترین تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و ... نیست ! بعضی وقتها، یک ایدۀ نو و یک خلاقیت در ارسال پیام، شیوۀ موثرتر و بهتری برای بازاریابی است. کاری که بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان با ویدیویی که در ادامه می توانید تماشا کنید، به بهترین شکل انجام داد. در واقع بیسکویت گرجی، بازاریابی در شبکه اجتماعی را به بهترین شکل انجام داده است. ویدیوی مربوطه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

چرا بازاریابی در روز تولد محمدرضا شجریان؟

شرکت بیسکویت گرجی بیش از نیم قرن قدمت دارد، این شرکت که امروز با نماد غگرجی در بورس اوراق بهادار تهران نیز حضور دارد، در سال 1340 به عنوان اولین کارخانۀ تولیدعلی گرجی، موسس بیسکویت گرجی بیسکوییت در ایران راه اندازی شد . علی گرجی را باید پدر بیسکوییت ایران بدانیم ! از سوی دیگر، محمدرضا شجریان که به استاد آواز ایران شهرت دارد، در یکم مهرماه سال 1319 به دنیا آمده است و به دلایل مختلف طی سالهای گذشته فردی خبرساز بوده است و خصوصاً بیماری اش طی 6 ماه گذشته باعث شد بارها در شبکه های اجتماعی مورد توجه علاقه مندان و طرفدارانش که از قضا به لحاظ کمّی نیز چشمگیر  هستند، قرار گیرد.

توضیحات بالا نشان می دهد که انتخاب این موضوع هم به لحاظ «شخصیت برند» و هم از منظر «جذابیت سوژه در شبکه اجتماعی» انتخاب درستی است. این ویدیو که زمان و حجم آن نیز بسیار متناسب با شبکه های اجتماعی کار شده است، در حالی که به یک رویداد اجتماعی اشاره کرده است، ضمن افزایش آگاهی از برند، توانسته است از این رویداد (تولد محمدرضا شجریان) در راستای هویت بخشی به برند بیسکویت گرجی نیز استفاده کنید.

ویدیوی بیسکویت گرجی در شبکه های مجاری برای سالروز تولید محمدرضا شجریان

علاوه بر انتخاب سوژۀ مناسب، نوع اجرا هم جای تحسین دارد، یک بیسکوییت گرجی در قابی شبیه به گرامافون های قدیمی در حالی که صدای زیبای شجریان در حال پخش است می چرخد (همچون صفحۀ گرامافون) و بیننده نام بیسکوییت گرجی را بر روی بیسکویت مشاهده می کند.

به نظرم این ویدیو نمونۀ بسیار خوبی برای الگوی صحیح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است و باید به تیم بازاریابی بیسکویت گرجی به خاطر این اجرای خوب تبریک گفت.

پیشنهاد می کنم، مطلبی که پیرامون استفاده از دنیا جهانبخت در بازاریابی شبکه اجتماعی دومینو نوشته شده است را نیز بخوانید.

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام