منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

بازاریابی لزوماً به معنای اجارۀ بزرگترین بیلبورد شهر یا طولانی ترین تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و ... نیست ! بعضی وقتها، یک ایدۀ نو و یک خلاقیت در ارسال پیام، شیوۀ موثرتر و بهتری برای بازاریابی است. کاری که بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان با ویدیویی که در ادامه می توانید تماشا کنید، به بهترین شکل انجام داد. در واقع بیسکویت گرجی، بازاریابی در شبکه اجتماعی را به بهترین شکل انجام داده است. ویدیوی مربوطه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

چرا بازاریابی در روز تولد محمدرضا شجریان؟

شرکت بیسکویت گرجی بیش از نیم قرن قدمت دارد، این شرکت که امروز با نماد غگرجی در بورس اوراق بهادار تهران نیز حضور دارد، در سال 1340 به عنوان اولین کارخانۀ تولیدعلی گرجی، موسس بیسکویت گرجی بیسکوییت در ایران راه اندازی شد . علی گرجی را باید پدر بیسکوییت ایران بدانیم ! از سوی دیگر، محمدرضا شجریان که به استاد آواز ایران شهرت دارد، در یکم مهرماه سال 1319 به دنیا آمده است و به دلایل مختلف طی سالهای گذشته فردی خبرساز بوده است و خصوصاً بیماری اش طی 6 ماه گذشته باعث شد بارها در شبکه های اجتماعی مورد توجه علاقه مندان و طرفدارانش که از قضا به لحاظ کمّی نیز چشمگیر  هستند، قرار گیرد.

توضیحات بالا نشان می دهد که انتخاب این موضوع هم به لحاظ «شخصیت برند» و هم از منظر «جذابیت سوژه در شبکه اجتماعی» انتخاب درستی است. این ویدیو که زمان و حجم آن نیز بسیار متناسب با شبکه های اجتماعی کار شده است، در حالی که به یک رویداد اجتماعی اشاره کرده است، ضمن افزایش آگاهی از برند، توانسته است از این رویداد (تولد محمدرضا شجریان) در راستای هویت بخشی به برند بیسکویت گرجی نیز استفاده کنید.

ویدیوی بیسکویت گرجی در شبکه های مجاری برای سالروز تولید محمدرضا شجریان

علاوه بر انتخاب سوژۀ مناسب، نوع اجرا هم جای تحسین دارد، یک بیسکوییت گرجی در قابی شبیه به گرامافون های قدیمی در حالی که صدای زیبای شجریان در حال پخش است می چرخد (همچون صفحۀ گرامافون) و بیننده نام بیسکوییت گرجی را بر روی بیسکویت مشاهده می کند.

به نظرم این ویدیو نمونۀ بسیار خوبی برای الگوی صحیح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است و باید به تیم بازاریابی بیسکویت گرجی به خاطر این اجرای خوب تبریک گفت.

پیشنهاد می کنم، مطلبی که پیرامون استفاده از دنیا جهانبخت در بازاریابی شبکه اجتماعی دومینو نوشته شده است را نیز بخوانید.

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام