بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

بازاریابی لزوماً به معنای اجارۀ بزرگترین بیلبورد شهر یا طولانی ترین تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و ... نیست ! بعضی وقتها، یک ایدۀ نو و یک خلاقیت در ارسال پیام، شیوۀ موثرتر و بهتری برای بازاریابی است. کاری که بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان با ویدیویی که در ادامه می توانید تماشا کنید، به بهترین شکل انجام داد. در واقع بیسکویت گرجی، بازاریابی در شبکه اجتماعی را به بهترین شکل انجام داده است. ویدیوی مربوطه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

چرا بازاریابی در روز تولد محمدرضا شجریان؟

شرکت بیسکویت گرجی بیش از نیم قرن قدمت دارد، این شرکت که امروز با نماد غگرجی در بورس اوراق بهادار تهران نیز حضور دارد، در سال 1340 به عنوان اولین کارخانۀ تولیدعلی گرجی، موسس بیسکویت گرجی بیسکوییت در ایران راه اندازی شد . علی گرجی را باید پدر بیسکوییت ایران بدانیم ! از سوی دیگر، محمدرضا شجریان که به استاد آواز ایران شهرت دارد، در یکم مهرماه سال 1319 به دنیا آمده است و به دلایل مختلف طی سالهای گذشته فردی خبرساز بوده است و خصوصاً بیماری اش طی 6 ماه گذشته باعث شد بارها در شبکه های اجتماعی مورد توجه علاقه مندان و طرفدارانش که از قضا به لحاظ کمّی نیز چشمگیر  هستند، قرار گیرد.

توضیحات بالا نشان می دهد که انتخاب این موضوع هم به لحاظ «شخصیت برند» و هم از منظر «جذابیت سوژه در شبکه اجتماعی» انتخاب درستی است. این ویدیو که زمان و حجم آن نیز بسیار متناسب با شبکه های اجتماعی کار شده است، در حالی که به یک رویداد اجتماعی اشاره کرده است، ضمن افزایش آگاهی از برند، توانسته است از این رویداد (تولد محمدرضا شجریان) در راستای هویت بخشی به برند بیسکویت گرجی نیز استفاده کنید.

ویدیوی بیسکویت گرجی در شبکه های مجاری برای سالروز تولید محمدرضا شجریان

علاوه بر انتخاب سوژۀ مناسب، نوع اجرا هم جای تحسین دارد، یک بیسکوییت گرجی در قابی شبیه به گرامافون های قدیمی در حالی که صدای زیبای شجریان در حال پخش است می چرخد (همچون صفحۀ گرامافون) و بیننده نام بیسکوییت گرجی را بر روی بیسکویت مشاهده می کند.

به نظرم این ویدیو نمونۀ بسیار خوبی برای الگوی صحیح در بازاریابی شبکه های اجتماعی است و باید به تیم بازاریابی بیسکویت گرجی به خاطر این اجرای خوب تبریک گفت.

پیشنهاد می کنم، مطلبی که پیرامون استفاده از دنیا جهانبخت در بازاریابی شبکه اجتماعی دومینو نوشته شده است را نیز بخوانید.

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام