مدیریت فروش و بازاریابی

نمونه هایی خلاق از تبلیغ روی بیلبرد

تبلیغات بر روی بیلبردها یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات محیطی است، خصوصاً در شهرهای بزرگ این شیوۀ تبلیغات بسیار رواج یافته است. عمرِِ این شکل تبلیغات محیطی در ایران بسیار کمتر از اروپا و آمریکا است، به علاوه فضای رقابتی متفاوت در کشورهای مذکور موجب شده است، تا انواع شیوه های تبلیغاتی در اروپا و آمریکا، شاهد خلاقیت بیشتری در مقایسه با ایران باشد. در این مطلب چند نمونه تبلیغ با ایده های نوآورانه بر روی بیلبرد را مشاهده نمایید.


تبلیغ بیلبرد

تبلیغ بیلبرد

تبلیغ بیلبرد

بیلبرد تبلیغاتی

بیلبرد تبلیغاتی

بیلبرد تبلیغاتی

بیلبرد تبلیغاتی

 

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا