مدیریت فروش و بازاریابی

تناسب فرهنگی تبلیغات at&t

برقراری ارتباط با مخاطبان بدون شک از اهداف یک تبلیغ است. قطعاً طراحی تبلیغات برای جامعه ی هدف نیازمند شناخت از آن گروه است. شرکت at&t که از شرکتهای پیشرو در بازار خدمات مخابراتی است، در بیش از ۲۰۰ کشور جهان خدمات ارائه می دهد. at&t در کمپینی که در کشورهای مختلف اجرا شده است، با استفاده از فرهنگ و تاریخ هر کشور، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبانش رسانده است. در ادامه تصاویر مربوط به این کمپین تبلیغاتی آمده است.

at&t در هند

تبلیغات at&t

at&t در باهاما

تبلیغات at&t

at&t در استرالیا

تبلیغات at&t

at&t در برزیل

تبلیغات at&t

at&t در کانادا

تبلیغات at&t

at&t در چین

تبلیغات at&t

at&t در مصر

تبلیغات at&t

at&t در کاستاریکا

تبلیغات at&t

at&t در چین

تبلیغات at&t

at&t در انگلیس

تبلیغات at&t

at&t در فرانسه

تبلیغات at&t

at&t در ژاپن

تبلیغات at&t

at&t در مکزیک

تبلیغات at&t

at&t در مراکش

تبلیغات at&t

at&t در مکزیک

تبلیغات at&t

at&t در هلند

تبلیغات at&t

at&t در نروژ

تبلیغات at&t

at&t در پاراگوئه

تبلیغات at&t

at&t در آفریقای جنوبی

تبلیغات at&t

at&t در بریتانیا

تبلیغات at&t

at&t در ژاپن

تبلیغات at&t

at&t در روسیه

تبلیغات at&t

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا