تناسب فرهنگی تبلیغات at&t

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتتناسب فرهنگی تبلیغات at&t

تناسب فرهنگی تبلیغات at&t

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

برقراری ارتباط با مخاطبان بدون شک از اهداف یک تبلیغ است. قطعاً طراحی تبلیغات برای جامعه ی هدف نیازمند شناخت از آن گروه است. شرکت at&t که از شرکتهای پیشرو در بازار خدمات مخابراتی است، در بیش از 200 کشور جهان خدمات ارائه می دهد. at&t در کمپینی که در کشورهای مختلف اجرا شده است، با استفاده از فرهنگ و تاریخ هر کشور، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبانش رسانده است. در ادامه تصاویر مربوط به این کمپین تبلیغاتی آمده است.


at&t در هند

تبلیغات at&t

at&t در باهاما

تبلیغات at&t

at&t در استرالیا

تبلیغات at&t

at&t در برزیل

تبلیغات at&t

at&t در کانادا

تبلیغات at&t

at&t در چین

تبلیغات at&t

at&t در مصر

تبلیغات at&t

at&t در کاستاریکا

تبلیغات at&t

at&t در چین

تبلیغات at&t

at&t در انگلیس

تبلیغات at&t

at&t در فرانسه

تبلیغات at&t

at&t در ژاپن

تبلیغات at&t

at&t در مکزیک

تبلیغات at&t

at&t در مراکش

تبلیغات at&t

at&t در مکزیک

تبلیغات at&t

at&t در هلند

تبلیغات at&t

at&t در نروژ

تبلیغات at&t

at&t در پاراگوئه

تبلیغات at&t

at&t در آفریقای جنوبی

تبلیغات at&t

at&t در بریتانیا

تبلیغات at&t

at&t در ژاپن

تبلیغات at&t

at&t در روسیه

تبلیغات at&t

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی تالیف شده است.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام