خیابانهایی برای تبلیغ

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتخیابانهایی برای تبلیغ

دوره دیجیتال مارکتینگ

خیابانهایی برای تبلیغ

برچسب ها: برندفروشتبلیغاتنوآوری

سطح بالای رقابت از ویژگیهای بازارهای آزاد در دنیای امروز است؛ همین سطح بالای رقابت موجب کاهش قیمت، افزایش کیفیت، افزایش سطح رضایتمندی مشتری و بسیاری از موارد دیگر می شود. اما آن چه در اینجا می خواهیم در اینجا به آن بپردازیم، خلاقیت است، خصوصاً خلاقیت در تبلیغات به منظور جلب نظر و توجه مشتریان. باید پذیرفت که تبلیغات خلاقانه ی امروز در سطح جوامع صنعتی، محصول افزایش رقابت است.

پس از آن که روشهای مختلف تبلیغات محیطی نظیر بیلبوردها، تابولها، ساختمانها و ... مورد استفاده قرار گرفتند، امروز بسیاری از شرکتها برای معرفی خدمات و محصولات خود در کف پیاده روها و خیابانها استفاده می کنند. در اینجا می توانید نمونه هایی از این تبلیغاتی که خط عابر پیاده را برای تبلیغ استفاده کرده اند را مشاهده فرمایید.

مک دونالدMC Donald

مک دوتالد

درتابستان 2010، مک دونالد این سبک از تبلیغات را ابداع کرد و در یکی از بزرگترین جشنواره های مردمی در سوئد در مقابل فروشگاه خود خط عابر پیاده را به یک جعبه بزرگ سیب زمینی سرخ کرده تبدیل کرد. تمام طول برگزاری این جشن در سوئد نمای خط عابر پیاده رویروی فروشگاه مک دونالد به این شکل جلب نظر می کرد و مردم را به سوی رستوران خود دعوت می نمود.

کوریتیبا (Curitiba)

تبلیغ

نام این برند متعلق به یکی از شرکت های برزیلی است که با خلاقیت تمام از نشان بار کد به جای خط عابر پیاده ی  روبروی شرکتش استفاده کرده است و بدین وسیله تلاش دارد تا خریداران را برای خرید از این واحد تجاری تشویق کند.

کوکاکولا (Coca-Cola)

تبلیغ کوکاکولا

طرح نقش بسته بر روی قوطی کوکاکولا که آرم این شرکت محسوب می شود در یکی از شهر های اسپانیا بر روی خط عابر پیاده کشیده شده است. این طرح تبلیغی در سال 2002 اجرا شده بود.

مستر کلین (Mr. Clean)

تبلیغ خلاقانه

شرکت مستر کلین با متفاوت کردن رنگ خطوط و سفید تر و تمیز تر نشان داده یکی از خط ها از بقیه توجه عابرین پیاده را به تمیزی جلب می کند. لوگو این شرکت در گوشه ای از خط سفید تر و تمیز تر نقش بسته است.

اورتودونتیک ( Orthodontics)

تبلیغ نواوری

این شرکت دندانپزشکی و فعال در زمینه ارتودنسی دندان برای تبلیغ خود به سبکی بسیار خلاقانه از طرح خط ها ی عابر پیاده به هم ریخته همچون دندان هایی که نیازمند ارتودنسی هستند استفاده کرده است. تصویر این تبلیغ پیش از ارتودنسی خط کشی و بعد آن را به نمایش گذاشته است.

فدکس کینکو (Fedex Kinko)

تبلیغات

این شرکت که در زمینه های گرافیکی و چاپ فعالیت می کند، با طراحی یک غلط گیر بزرگ که در حال خط کشی خیابان است و یا ماژیک رنگی که حاشیه خیابان را رنگ می کند با آرام شرکت خود مدتی در نیویورک به تبلیغ پرداخت.

سالن آرایش

تبلیغات

در آخر هر هفته در هند، آرایشگاهی این طرح از خط عابر پیاده را در نزدیکی سال خود می چسباند و بدین وسیله مشتریان خود را دعوت می کند.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

منبع : سایت بانکی با دخل و تصرف

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
0 #1 سامان ۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۹:۲۵
عجججججججب.... 8)
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام