برای شرکت رایگان در وبینار ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری پنجشنبه 19 تیر ماه : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران»فرصت

مقالات - صفحه 11

مدیریت فروش و بازاریابیمقالات

دوره دیجیتال مارکتینگ

8 تبلیغ چاپی جالب+عکس

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

تبلیغات اهداف گوناگونی را دنبال می کند، اهداف آگاهی دهنده، ایجاد ترجیح، یادآوری و ... از جمله اهدافی هستند که یک برنامه تبلیغاتی ممکن است دنبال کند. اما در کنار همۀ اینها، در بسیاری از حوزه ها صاحبان کالاها و خدمات برای این که مردم بیشتر به تبلیغشان توجه کنند سعی می کنند، تبلیغشان بامزه و جالب باشد ! شاید به نظر منطقی نیاید، اما حتی گاهی صاحبان کالاهای صنعتی از تبلیغات جالب و بامزه برای محصولات یا خدماتشان استفاده می کنند ! پیشنهاد می کنم، در ادامه تصویر 8 تبلیغ چاپی جالب و بامزه را ببینید.

ادامه مطلب...

دهکده آبی پارس و تبلیغ با شیوه ای نو

اواخر سال 89 بود که دهکده آبی پارس با جایزۀ خودروی پورشه وارد بازار شد. مجموعه تفریحات آبی که در زمان خودش کمتر مشابهی داشت. استفاده از جایزۀ بسیار لوکس و تبلیغات گسترده در رسانه های مختلف، در آن زمان اتفاقی بود که باید دهکده آبی پارس را در این زمینه پیشتاز بدانیم. اما از اوایل سال 1394 دهکده آبی پارس به استفاده از شیوۀ جدیدی از تبلیغات روی آورد. شیوه ای نو که می توانیم آن را نوعی بازاریابی چریکی در شبکه های اجتماعی و دهان به دهان میان مردم بدانیم. در اینجا می خواهم ضمن اشاره به ایدۀ جالب دهکده آبی پارس برای تبلیغات (می تواند ایده خوبی برای شما نیز باشد) به تحلیل و بررسی آن نیز بپردازیم.

ادامه مطلب...

قیمت خوب از دید مشتری

برچسب ها: بازاریابیبازار

برای ورود به بازار کشورهای دیگر، تغییر یا به عبارت دیگر بهبود روند کسب‌وکار به نظر حیاتی می رسد.

خلاقیت یکی از بهترین ابزارهای اصلاح کسب‌وکار است. شرکت‌ها باید ساختار بازار کشور مورد نظر را به خوبی مطالعه کنند و مطابق با مختصات آن، کسب‌وکار خود را از طریق نوآوری بهبود ببخشند. به‌طور یقین، نوآوری غیرهدفمند کمکی به آنها نخواهد کرد.

ادامه مطلب...

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

برند مولتی کافه را باید تنها تولید کننده قهوه فوری (Instant Coffee) در ایران بدانیم که از سال 1388 در مشهد شروع به تولید نموده است. قهوه فوری را در ایران مردم بیشتر با نام نسکافه (Nescafe) می شناسند که برندی تجاری و متعلق به نستله است. پس از سالها یکه تازی برندهای خارجی در بازار نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه، چند سالی است که مولتی کافه به عنوان اولین برند ایرانی در این زمینه دیده می شود. اما آن چه نگارنده را بر این داشت تا مطلبی پیرامون مولتی کافه بنویسد، کمپینی آنلاین با عنوان «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» می باشد که از معدود کمپینهای آنلاین برای برند یا محصولی غیرآنلاین است ! در ادامه می توانید در مورد کمپین مولتی کافه بخوانید

ادامه مطلب...

صفحه 11 از 71

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام