منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 2

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، قبلاً در مورد بازاریابی چریکی (یا همان بازاریابی پارتیزانی) صحبت کرده بودیم و در مطلبی با عنوان «تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل» به گونه ای از ترکیب تبلیغات محیطی و تلویزیونی اشاره کرده بودیم. در سال 1387 که این مطالب را می نوشتم، تصور نمی کردم که فضای بازاریابی و تبلیغات در ایران 7 سال بعد یک تبلیغ خلاق و هیجان انگیز را تجربه کند.

نگارنده پیش از مشاهدۀ تبلیغی که موضوعِ این یادداشت است نیز از شواهد دیگر، به وضوح دریافته بود که «هنکل پاکوش» و برند پریل یک گام از رقبای خود در صنایع شوینده جلوتر است، برندی که در زمانی کوتاه سهم قابل توجهی از بازار مایع ظرفشویی را از رقبای گردن کلفت خود مثل پاکسان و دیگران ربوده بود. حالا در این ویدیو می توانید اقدام جالب تبلیغاتی پریل در مجتمع تجاری ارگ تهران واقع در تجریش را مشاهده کنید. این تبلیغ که ترکیبی که از تبلیغ محیطی و سپس گزارش آن تبلیغ تلویزیونی و ... است، جذابیت فوق العاده ای دارد.

ادامه مطلب...

نتایج یک مطالعه پیرامون بازاریابی بلادرنگ

برچسب ها: بازاریابیمدیریت

موسسه Accenture نتایج یک مطالعه موردی پیرامون Just In Time Marketing یا بازاریابی بلادرنگ را در اینجا منتشر نموده است و روزنامه دنیای اقتصاد در شماره مورخ 21 آذرماه 1395 آن را به ترجمه فریبا ولیزاده منتشر  نموده است. در ادامه می توانید نتایج مطالعه موسسه Accenture را پیرامون بازاریابی بلادرنگ مطالعه فرمایید. (می توانید فایل کامل این مطالعه موردی را از اینجا دانلود فرمایید)

بازاریابی بلادرنگ

مدیران ارشد بازاریابی تخمین می‎زنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. این آمار از نظرسنجی موسسه Accenture از مدیران ارشد بازاریابی صنایع مختلف برگرفته شده است. براساس رویکرد محاسبه هزینه به ازای هر مصرف‌کننده در دسترس، این رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد میلیارد دلار در هر سال است. بررسی‎ها علاوه‌بر این حاکی از موفقیت پیشگامان بازاریابی در دسترسی به مشتریان، کنترل خروجی‏های بازاریابی، بهبود کیفیت و در نتیجه رشد درآمد است.

ادامه مطلب...

پیتزاهای خوب، تبلیغ های بد+تصاویر تبلیغات پیتزا در دنیا

یکی از حوزه های کسب و کار که طی سالهای گذشته در شهرهای مختلف کشور، با رونق و رشد نسبی روبرو بوده است، فست فود، پیتزا و رستوران های این چنینی بوده است. افزایش تعداد عرضه کنندگان پیتزا در بازار، باعث گردیده صاحبان کسب و کارهای پیتزا و فست فود، تمایل زیادی به تبلیغات داشته باشند. از این روی طی سالهای گذشته، فست فودها سهم قابل توجهی از تبلیغات را در فضاهای تبلیغات ارزان قیمت و متوسط قیمت داشته اند.

اما متاسفانه پیتزاهای خوشمزه در ایران، تبلیغات ضعیفی دارند ! به نظر می رسد، فست فودهای ایرانی برای تبلیغات به آژانس های تبلیغاتی حرفه ای مراجعه نمی کنند و ترجیح می دهند با یک نفر مسلط به «فوتوشاپ» یا «کورل دراو» تنها یک خروجی گرافیکی آمادۀ چاپ کنند ! که از همین روی هم تمام تبلیغات فست فود و پیتزا در ایران، به تصویر یک پیتزا (آن هم نه پیتزای خودشان، بلکه تصاویر دانلود شده از istock و نظایر آن) اکتفا کنند و نهایتاً لیست منویشان را کنارش بگذارند.

اما در دنیا چنین نبوده است ! به تعدادی از تبلیغ های پیتزا در سال 2016 نگاه کنید. (قبلاً تبلیغات جالب پیتزا را در اینجا منتشر کرده بودیم)

ادامه مطلب...

در بازاریابی با اینستاگرام مرتکب این اشتباهات نشوید

در بازاریابی با اینستاگرام مرتکب این اشتباهات نشویددر حال حاضر یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است که کاربران در آن به اشتراک تصاویر و ویدئو می پردازند. محبوبیت این شبکه اجتماعی می تواند به شما در امر بازاریابی، تبلیغات و .. کمک شایانی کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در حال حاضر این شبکه اجتماعی بالغ بر 300 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا دارد. به دلیل ویژگی به اشتراک گذاری تصاویر این امکان به خیلی از صاحبان کسب و کار داده می شود که محصولات خود را به نمایش گذاشته و به بازاریابی آن ها بپردازند. در اصل بسیاری از صاحبان کسب و کارها سیاست هایی را برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام اتخاذ می کنند تا به وسیله آن ها بتوانند محصول خودشان را بهتر معرفی کنند.

ادامه مطلب...

صفحه 2 از 70

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام