فروش و بازاریابی - صفحه 10

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

سریال لطیفه شبکه GEM در خدمت تبلیغ شامپو لطیفه

طی سالهای گذشته برخی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای موفق به جذب مخاطبان ایرانی شدند، و طبیعتاً این شبکه ها با توجه به مخاطبانی که تصاحب کرده اند می تواند محلی مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها و برندها باشد. با وجود برخی محدودیتهای قانونی از اسفند 93 شاهد حضور تبلیغاتی برخی برندهای بزرگ و شناخته شدۀ کشورمان نظیر خمیردندان صحت، آب معدنی دماوند و شامپو لطیفه بودیم. اما طی یک ماه گذشته، موضوع از این هم فراتر رفته است، سریالی که حتی نامش در اختیار برند لطیفه (متعلق به شرکت پاک رخ) است. app

ادامه مطلب...

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

برچسب ها: تبلیغاتصنعت خودرو

پیکان از اواسط دهه 40 کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه 50 این خودرو وارد فرهنگ ایران شد. پیکان در واقع طراحی شرکت تالبوت از زیرمجموعه های Rootes Group بود. پیکان 1600 ، پیکان جوانان ، پیکان پژویی از جمله مدلهای اصلی پیکان در بازار ایران بودند. تولید پیکان تا سال 1384 یعنی به مدت 38 سال در ایران خودرو ادامه داشت و بیش از 2 میلیون دستگاه از این خودرو در ایران تولید شد. سالهای اوایل انقلاب، سالهای جنگ و حتی پس از آن، این خودرو در بازار ایران یکه تازی می کرد و خیابانها و جاده های کشور بیش از هر خودرویی پیکان را در خود می دید. در ادامه می توانید تصاویری جالب از کاتالوگ پیکان و تبلیغات پیکان را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب...

روش صحبت کردن در مورد پول با مشتریان

برچسب ها: بازاریابیفروش

متنی که در ادامه می خوانید، عنوان اصلی اش «چگونه با مشتریان در مورد پول حرف بزنیم؟» می باشد که توسط پرستون بیلی در کتاب تجارت کردن با قلب نوشته شده است و مهدی نیکویی آن را به فارسی ترجمه کرده است. در این مقاله، ابتدا نامه ای را می خوانید که آقای «مودب» به پرستون نوشته است و در مورد روش صحبت کردن در مورد با مشتریان سوال پرسیده است و سپس پاسخ پرستون را به آقای مودب می خوانید. مقاله هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ ساختاری بسیار جذاب و خواندنی است.

ادامه مطلب...

ایجاد کمپین تبلیغاتی اثرگذار در مشتریان

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

مدیران و افرادی که با تبلیغات سر و کار دارند، معمولاً گمان می‌کنند که ایده و مفهوم آغاز یک کمپین تبلیغاتی است. اما چنین نیست! در واقع، آنچه بستر خلق ایده برای کمپین تبلیغاتی قرار می‌گیرد، استراتژی کسب و کاری است که قصد طراحی و اجرای کمپین برای آن را داریم. طراحی یک کمپین تبلیغاتی به معنای فرآیند پیچیده‌ خلاقانه‌ای از آمیختن هنرمندانه‌ برنامه‌ استراتژیک یک بنگاه اقتصادی، در مورد محصول یا خدمتش، با یک ایده خارق‌العاده است. بر خارق‌العاده تاکید می‌کنیم چون ایده یک کمپین تبلیغاتی باید بتواند در هر رسانه‌ای که ارائه می‌شود، توجه مخاطبان خود را جلب کند. به بیان دیگر روح یک کمپین تبلیغاتی هم چیزی جز این نیست!

ادامه مطلب...

صفحه 10 از 71

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام