منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 10

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

برچسب ها: تبلیغاتصنعت خودرو

پیکان از اواسط دهه 40 کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه 50 این خودرو وارد فرهنگ ایران شد. پیکان در واقع طراحی شرکت تالبوت از زیرمجموعه های Rootes Group بود. پیکان 1600 ، پیکان جوانان ، پیکان پژویی از جمله مدلهای اصلی پیکان در بازار ایران بودند. تولید پیکان تا سال 1384 یعنی به مدت 38 سال در ایران خودرو ادامه داشت و بیش از 2 میلیون دستگاه از این خودرو در ایران تولید شد. سالهای اوایل انقلاب، سالهای جنگ و حتی پس از آن، این خودرو در بازار ایران یکه تازی می کرد و خیابانها و جاده های کشور بیش از هر خودرویی پیکان را در خود می دید. در ادامه می توانید تصاویری جالب از کاتالوگ پیکان و تبلیغات پیکان را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب...

روش صحبت کردن در مورد پول با مشتریان

برچسب ها: بازاریابیفروش

متنی که در ادامه می خوانید، عنوان اصلی اش «چگونه با مشتریان در مورد پول حرف بزنیم؟» می باشد که توسط پرستون بیلی در کتاب تجارت کردن با قلب نوشته شده است و مهدی نیکویی آن را به فارسی ترجمه کرده است. در این مقاله، ابتدا نامه ای را می خوانید که آقای «مودب» به پرستون نوشته است و در مورد روش صحبت کردن در مورد با مشتریان سوال پرسیده است و سپس پاسخ پرستون را به آقای مودب می خوانید. مقاله هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ ساختاری بسیار جذاب و خواندنی است.

ادامه مطلب...

ایجاد کمپین تبلیغاتی اثرگذار در مشتریان

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

مدیران و افرادی که با تبلیغات سر و کار دارند، معمولاً گمان می‌کنند که ایده و مفهوم آغاز یک کمپین تبلیغاتی است. اما چنین نیست! در واقع، آنچه بستر خلق ایده برای کمپین تبلیغاتی قرار می‌گیرد، استراتژی کسب و کاری است که قصد طراحی و اجرای کمپین برای آن را داریم. طراحی یک کمپین تبلیغاتی به معنای فرآیند پیچیده‌ خلاقانه‌ای از آمیختن هنرمندانه‌ برنامه‌ استراتژیک یک بنگاه اقتصادی، در مورد محصول یا خدمتش، با یک ایده خارق‌العاده است. بر خارق‌العاده تاکید می‌کنیم چون ایده یک کمپین تبلیغاتی باید بتواند در هر رسانه‌ای که ارائه می‌شود، توجه مخاطبان خود را جلب کند. به بیان دیگر روح یک کمپین تبلیغاتی هم چیزی جز این نیست!

ادامه مطلب...

8 تبلیغ چاپی جالب+عکس

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

تبلیغات اهداف گوناگونی را دنبال می کند، اهداف آگاهی دهنده، ایجاد ترجیح، یادآوری و ... از جمله اهدافی هستند که یک برنامه تبلیغاتی ممکن است دنبال کند. اما در کنار همۀ اینها، در بسیاری از حوزه ها صاحبان کالاها و خدمات برای این که مردم بیشتر به تبلیغشان توجه کنند سعی می کنند، تبلیغشان بامزه و جالب باشد ! شاید به نظر منطقی نیاید، اما حتی گاهی صاحبان کالاهای صنعتی از تبلیغات جالب و بامزه برای محصولات یا خدماتشان استفاده می کنند ! پیشنهاد می کنم، در ادامه تصویر 8 تبلیغ چاپی جالب و بامزه را ببینید.

ادامه مطلب...

صفحه 10 از 70

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام