منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 9

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

برندینگ در کسب و کارهای بین شرکتی B2B

برچسب ها: برند

«برند» در سال‌های دور نشانی بود برای شناسایی اسب‌ها در کارزار و میادین مسابقه اما امروزه به‌عنوان یک موضوع کلیدی در بازاریابی و فروش شناخته می‌شود. کلمه «برند» در بازار بین تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی یا همان بازار محصول نهایی (B2C Market) کلمه‌ای شناخته شده است درحالی‌که در بازار کسب‌وکار بین شرکت‌ها (B2B Market) کمتر شناخته شده است که این امر می‌تواند ناشی از همان نحوه استفاده از آن در گذشته‌های دور باشد، اما واقعیت این است که برند و برندینگ در فضای اقتصادی بین کسب‌وکارها (Business To Business) نیز وجود دارد خواه محصول مورد معامله کالا باشد خواه خدمات. بنابراین تلاش می‌شود تا ضمن تشریح برندینگ بین شرکتی یا B2B Branding درباره ابعاد مختلف آن و راهکارهای جاری‌سازی‌اش صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

راهکارهای برندسازی با روابط عمومی

اینجا می خواهیم در مورد راهکارهای برندسازی با روابط عمومی بگوییم، نکته اساسی اینجاست که برندسازی تبدیل به یکی از عوامل کلیدی موفقیت در فضای کسب و کار شده است. برند با نمادهای بصری و نقطه حائز اهمیت به یاد ماندنی فاصله زیاد دارد. برند ماموریت، چشم‌انداز، اصول اجرایی و تاکتیک‌های سازمان را مستحکم می‌كند. اسکینر برند را این‌گونه تعریف می‌كند: یک نام، طرح، نماد یا هر ویژگی که یک محصول یا خدمت یک فروشنده را از بین بقیه فروشنده‌ها متمایز می‌كند. وظیفه برند، شناسایی و ایجاد آگاهی و تضمین سطح کیفیت، کمیت، رضایت و کمک به ارتقا است. برند همچنین می‌تواند به‌عنوان سخنگوی سازمانی در راستای رسیدن به اهداف و به‌طور خاص بر اجرایی بودن روابط عمومی سازمان تولیدکننده محصول تاثیرگذار باشد و باید به ارزش‌ها، رفتارها، جایگاه‌یابی و هویت مربوط شود.

ادامه مطلب...

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

فیلیپس (Philips) یک شرکت چند ملیتی است که البته بهتر است آن را بیشتر متعلق به هلند بدانیم. دفتر اصلی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام قرار دارد.شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می‌باشد و در ۶۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌نماید. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد. تصاویر زیر، نمونه ای از کمپین تبلیغاتی فیلیپس در بازار آمریکا است که توسط آژانس تبلیغاتی اگلیوی تهیه و اجرا شده است.

ادامه مطلب...

سریال لطیفه شبکه GEM در خدمت تبلیغ شامپو لطیفه

طی سالهای گذشته برخی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای موفق به جذب مخاطبان ایرانی شدند، و طبیعتاً این شبکه ها با توجه به مخاطبانی که تصاحب کرده اند می تواند محلی مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها و برندها باشد. با وجود برخی محدودیتهای قانونی از اسفند 93 شاهد حضور تبلیغاتی برخی برندهای بزرگ و شناخته شدۀ کشورمان نظیر خمیردندان صحت، آب معدنی دماوند و شامپو لطیفه بودیم. اما طی یک ماه گذشته، موضوع از این هم فراتر رفته است، سریالی که حتی نامش در اختیار برند لطیفه (متعلق به شرکت پاک رخ) است. app

ادامه مطلب...

صفحه 9 از 70

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام