منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 8

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ ضد اپلی HTC+ویدیو

سالهاست که اپل تبدیل به یک غول شده است که هر شرکتی گوشی می سازد، ناخودآگاه خودش را با اپل مقایسه می کند! و خیلی از آنها فوری، اقدام به ساخت تیزری برای نشان دادن برتری خود به اپل می کنند. به هر شکل چه از طرفداران آیفون باشیم یا نه، باید بگوییم در زمینه برندینگ، گوشیهای اپل قویترین برند حاضر در بازار هستند.

این بار One A9 شرکت HTC با ساخت این ویدیو، خود را با آیفون مقایسه کرده و البته خود را برتر و بهتر از آیفون های اپل نشان داده است. پیشنهاد می کنم، ویدیو را ببینید :

ادامه مطلب...

علی ضیا؛تخریب یک برند شخصی یا پایان شهرت

برچسب ها: برند

علی ضیا، یکی از مجریان موفق سالهای گذشته صدا و سیمای ایران است. در سال 1390 مجله همشهری جوان، از وی به عنوان پدیده اجرای سال در تلویزیون نام می برد. علی ضیا، در میان مخاطبان تلویزیون (خصوصاً مخاطبان جوانش) از محبوبیت برخوردار بود. همچنین برخی نظرسنجی ها وی را یکی از محبوبترین مجریان 20 سال اخیر تلویزیون معرفی می کند. اما این شهرت، این موفقیت در اجرا از وی یک برند شخصی نساخت ... و اتفاقات روزهای اخیر یعنی انتشار ویدیویی که وی را در حال فریاد زدن شعار فوتبالی نشان می دهد، احتمالاً به شهرت و موفقیت موجود هم آسیب بزند. حالا چرا علی ضیا برند شخصی نبود؟ برند شخصی (Personal Brand) چه ویژگی دارد که در علی ضیا نیست؟

ادامه مطلب...

نگاهی به بازاریابی و تبلیغات سریال شهرزاد

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

ورود موفق و متفاوت سریال شهرزاد به بازار شبکه ویدیویی ایران، نوید اتفاقی تازه را در سریال سازی و بازاریابی یک اثر ویدیویی می دهد. با این جملۀ آغازین، مشخص است که می خواهم از شالودۀ اقدامات بازاریابی و تبلیغات سریال شهرزاد، به عنوان یک نمونۀ موفق نام ببرم. اما پیشنهاد می کنم، یادداشت را تا انتها بخوانید تا نقاط قوت و ضعف این سریال را از منظر بازاریابی و تبلیغات بخوانید. app

ادامه مطلب...

برندینگ شرکتی و پاسخ به سه سوال ساده

برچسب ها: بازاریابیبرند

قبلاً در اینجا در مورد برندینگ در کسب و کارهای شرکتی b2b صحبت کردیم. در این مطلب به سه سوال ساده در مورد برندینگ شرکتی می پردازیم.

کل داستان گزارشگران تلویزیونی در یک سطر عبارت است از: مرور سریع اتفاقات برای یک شنونده کم‌حوصله یا بی‌حوصله به‌صورت جذاب. آیا این ماجرا آشنا به نظر نمی‌آید؟ بله درست است، این مشابه آن چیزی است که بازاریابان B۲B ‌انجام می‌دهند.

آن چیزی که باید در اینجا مورد توجه هر دو گروه قرار گیرد موضوع ایجاد جذابیت در کوتاه‌ترین زمان است.

ادامه مطلب...

صفحه 8 از 70

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام