برای شرکت رایگان در سمینار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری پنج شنبه 30 خرداد: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «سمینار راهکارهای ایجاد استارت آپ های ثروت آفرین»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 70

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی

همان چیزی كه این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشكیل می‌دهد تا جایی كه موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه كرده و به صنعت بزرگ تبلیغات تبدیل شده است.

شاید در گذشته، شعارهای تبلیغاتی اهمیت کمتری داشتند، اما بدون شک امروز این شعار ها بخشی از برنامه ی بازاریابی و تبلیغات شرکت ها هستند و مدیران و مشاوران شرکت ها زمان زیادی را صرف تدوین همین شعارهای کوتاه و به ظاهر ساده می نمایند.

شعارهای تبلیغاتی به دلیل حضور در تمام برنامه های تبلیغاتی شرکتها، در شکل گیری Image و تصویر از شرکت یا محصول ما نقش بسیاری خواهند داشت، همچنین بدون شک این شعارهای تبلیغاتی نقش مهمی را در positioning ایفا می کنند.

در ادامه ی این مطلب می توانید نمونه ای شعارهای تبلیغاتی شرکت ها ایرانی را ملاحظه فرمایید.

ادامه مطلب...

لیست کاملی از شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

مطالعه مطلب « نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی » و « ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب چیست؟ » را به شما توصیه می کنیم.

در ادامه لیستی کامل از این شعارهای تبلیغاتی آمده است. ممکن است برای خواننده ایرانی برخی از شرکتها کمتر شناخته شده باشد و از این رو به دلیل ندانستن فعالیت شرکت، امکان تحلیل شعار تبلیغاتی برای ایشان میسر نباشد، اما بدون شک در این لیست کامل از شعارهای تبلیغاتی بسیاری از شرکتها را می شناسید. نکتۀ حائز اهمیت پیرامون متن این  شعارهای تبلیغاتی است، برخی از کاربران پیرامون ترجمۀ این شعارها از ما درخواست داشتند، از نظر ما این شعارها در همان زبان اصلی شان دارای ارزش هستند، زیرا هم آوایی کلمات در شعار تبلیغاتی و ... با ترجمه به زبان فارسی احتمالاً از دست می رفت و به همین دلیل به زبان انگلیسی این شعارها در اینجا آمده اند.

مرتب شده بر اساس حروف الفبای زبان انگلیسی :

ادامه مطلب...

پخش و توزیع مویرگی

توزیع مویرگی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. به طور کلی پخش در بازار به دو شکل اساسی وجود دارد : شبکه پخش دست به دست یا عمده فروشی و شبکه پخش مویرگی .  این نوشته سعی دارد انواع كانال‌های توزیع در ایران و مزایا و معایب هریك را بیان كند .

ادامه مطلب...

بخش بندی بازار چیست ؟

بخش بندی بازار Market Segmentation چیست ؟

اگر بخواهیم بخش بندی بازار را خیلی ساده تعریف کنیم، باید بگوییم بخش بندی بازار، قسمت کردن بازار محصول یا خدمتی خاص به بخشهایی است که با یکدیگر متفاوت هستند. بخش بندی به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا نیازها و خواسته های مشتریان مورد نظر خود را بهتر برآورده سازند و به این ترتیب مشتریان راضی تری داشته باشند.

هدف فروشنده ی حرفه ای از تقسیم بازار این است که به طور دقیق خواسته های خریدارانش را برآورده کند و فروش خود را بالا ببرد تا به سود بیشتری دست پیدا کند.

ادامه مطلب...

صفحه 70 از 71

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام