منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 70

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

لیست کاملی از شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

مطالعه مطلب « نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی » و « ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب چیست؟ » را به شما توصیه می کنیم.

در ادامه لیستی کامل از این شعارهای تبلیغاتی آمده است. ممکن است برای خواننده ایرانی برخی از شرکتها کمتر شناخته شده باشد و از این رو به دلیل ندانستن فعالیت شرکت، امکان تحلیل شعار تبلیغاتی برای ایشان میسر نباشد، اما بدون شک در این لیست کامل از شعارهای تبلیغاتی بسیاری از شرکتها را می شناسید. نکتۀ حائز اهمیت پیرامون متن این  شعارهای تبلیغاتی است، برخی از کاربران پیرامون ترجمۀ این شعارها از ما درخواست داشتند، از نظر ما این شعارها در همان زبان اصلی شان دارای ارزش هستند، زیرا هم آوایی کلمات در شعار تبلیغاتی و ... با ترجمه به زبان فارسی احتمالاً از دست می رفت و به همین دلیل به زبان انگلیسی این شعارها در اینجا آمده اند.

مرتب شده بر اساس حروف الفبای زبان انگلیسی :

ادامه مطلب...

پخش و توزیع مویرگی

توزیع مویرگی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. به طور کلی پخش در بازار به دو شکل اساسی وجود دارد : شبکه پخش دست به دست یا عمده فروشی و شبکه پخش مویرگی .  این نوشته سعی دارد انواع كانال‌های توزیع در ایران و مزایا و معایب هریك را بیان كند .

ادامه مطلب...

بخش بندی بازار چیست ؟

بخش بندی بازار Market Segmentation چیست ؟

اگر بخواهیم بخش بندی بازار را خیلی ساده تعریف کنیم، باید بگوییم بخش بندی بازار، قسمت کردن بازار محصول یا خدمتی خاص به بخشهایی است که با یکدیگر متفاوت هستند. بخش بندی به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا نیازها و خواسته های مشتریان مورد نظر خود را بهتر برآورده سازند و به این ترتیب مشتریان راضی تری داشته باشند.

هدف فروشنده ی حرفه ای از تقسیم بازار این است که به طور دقیق خواسته های خریدارانش را برآورده کند و فروش خود را بالا ببرد تا به سود بیشتری دست پیدا کند.

ادامه مطلب...

بازار کجاست ؟

برچسب ها: بازاریابیبازار

بازار کجاست ؟

در بازاریابی، بازار را تمام افرادی تعریف می کنند که به محصول یا خدمتی علاقه دارند و منابع لازم برای تهیه ی آن را در اختیار دارند همچنین از طرف قوانین منعی برای تهیه ی آن ندارند. بدین ترتیب، مفهوم بازار در بازاریابی با کل جمعیت آغاز می شود و به تدریج به بخشهای کوچکتری همان طور که در شکل زیر نمایش داده شده است، تقسیم می شوند.

این دسته بندی با کل جمعیت شروع می شود، و اصطلاحات متفاوتی بر اساس سطح محدود کردن بازار به کار گرفته می شود :

 

ادامه مطلب...

صفحه 70 از 70

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام