فروش و بازاریابی - صفحه 6

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

برچسب ها: بازاریابی

کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره به دنبال جذب مشتریان احتمالی خود از طریق ایجاد سر و صدا هستند و از طرفی مصرف‌کنندگان مدام در حال چشمپوشی از تبلیغات تلویزیونی و عضو شدن در کانال‌ها و شبکه‌هایی هستند که فاقد تبلیغات هستند. در فضای مجازی نیز افراد مرورگرهای خود را به افزونه‌های مسدود‌کننده تبلیغات مجهز کرده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که حداقل تبلیغات را داشته باشند.

برای جلوگیری از این اتفاقات و نادیده گرفته شدن تبلیغات، بازاریابان فضای دیجیتال باید پیام خود را به صورت حرفه ای به جامعه هدف خود براساس نیازهایشان نمایش دهند. هنگامی که کسب‌وکارهای کوچک به ارتباط با مشتریان خود از طریق فراهم کردن اطلاعات به جای تبلیغ های فروش می‌پردازند؛ آنها به این اطلاعات گوش فرا می‌دهند. در این صورت پیام برند دیگر مزاحمت نداشته و اطلاعات با ارزش را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب...

بازاریابی محصولات حلال

امروز، اسلام سریعترین مذهب در حال رشد بر روی زمین است، تخمین زده می شود جمعیت جهان تا سال 2020 به 3 میلیارد نفر برسد. این در حالی است اندازۀ بازار مواد غذایی حلال جهان تا سال 2030 به 10 تریلیون دلار خواهد رسید.

محبوبیت رو به رشد حلال را می توان به تعصبات دینی مرتبط دانست و باورهایی که غذای حلال را پاک تر، سالم و خوشمزه تر می داند آرم حلال در حال حاضر یک نمادی از کیفیت و انطباق مذهبی شده است . برخی این روند را اینگونه استدلال میکنند که آن را به عنوان بخشی دیگر از روند جهانی شدن می دانند. یکی دیگر از دلایل پذیرش بسیار زیادی از حلال در داخل جمعیت جهان فرآیند همگونی است.

ادامه مطلب...

تقلید صحت از تبلیغ آمریکایی+ویدیو

نمونه های تبلیغات ایرانی که از تبلیغات خارجی تقلید کرده اند، اصلاً کم نیستند ! فقط در همین سایت، من تعداد زیادی از آنها مثل تقلید گلرنگ یا تقلید رایتل یا تقلید چی توز و البته نمی شود یادی از تقلید دومینو هم نکرد ! خلاصه این که کم نیستند ! اما این تقلید صحت از تبلیغ آمریکایی هم در نوع خودش خیلی جالب است. به نظرم در کیفیت تقلید کردن موفق بوده اند ! یعنی توانستند مو به مو تقلید کنند !

ادامه مطلب...

7 روش توسعه کسب و کار در شبکه های اجتماعی

این روزها مردم به رسانه های اجتماعی علاقه بسیار زیادی نشان می دهند و شما هم باید متناسب با نیازهای آنها عمل کنید تا بتوانید کسب و کاری موفق داشته باشید. برای این منظور که بتوانید برند خود را زبان زد عام و خاص کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که روش زندگی مردم عوض شده است. مردم به شبکه های اجتماعی تمایل بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و شما هم باید متناسب با نیازهای آنها رفتار نمایید تا بتوانید کسب و کاری موفق داشته باشید.

ادامه مطلب...

صفحه 6 از 71

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

آگهی

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام