برای شرکت رایگان در وبینار ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری پنجشنبه 19 تیر ماه : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 5

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

مشتری مداری به سبک جهانی

هدف از «Benchmarking» یا الگوبردای آگاهانه، استفاده از شاخصی معین جهت مقایسه عملکردها با یکدیگر است. شایان ذکر است که میان تقلید کورکورانه و الگو‌برداری آگاهانه تفکیک قائل شویم. زیرا الگو‌برداری آگاهانه در صورتی که به شیوه صحیح پیاده‌سازی شود، بسیار موثر واقع خواهد شد. به همی دلیل این شیوه الگو‌برداری، نوعی یادگیری موثر از تجربه های خود و دیگران است و باعث ترویج نوآوری و ابتکار می گردد.

ادامه مطلب...

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی، آن هم در تهران سر به فلک می کشد ! هر کسب و کاری امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در شهر تهران ندارد، مخصوصاً اگر یک کمپین گسترده باشد و تعداد تابلوهای تبلیغاتی در شهر افزایش یابد، باید متوجه شویم که سرمایه گذاری قابل توجهی روی برندسازی و تبلیغات آن شده است. بیمه تجارت نو که وابسته به بانک تجارت است و فعالیت خود را در بازار بیمه کشور از اواخر سال 94 آغاز کرده است. در بهار 95، کمپین ورود به بازار خود را کلید زد ! کمپینی که با اشتباهی تامل برانگیز و معنادار همراه بوده است. تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً زیادی در شهر تهران، میزبان کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند و همگی (بدون استثنا) اشتباه فاحش اشاره شده را همراه دارند. در ادامه ضمن ارائه تصاویری از این بیلبورهای تبلیغاتی، به بررسی علل احتمالی بروز این خطا پرداخته ایم.

ادامه مطلب...

بازاریابی جاذبه ای؛ ابزاری کارآمد در خدمت کسب و کار

بازاریابی جاذبه ای یکی از ابزارهای کاربردی و موثر بازاریابی آنلاین برای موفق شدن بویژه در کسب  و کارهای نوپا است. با استفاده از بازاریابی جاذبه ای، قادر هستید توقع نرخ تبدیل تا ۱۲ درصد را داشته باشید که در اصل نسبت به زمانی که از این نوع بازاریابی استفاده نمی کنید دوبرابر افزایش می یابد.

ادامه مطلب...

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

سامسونگ، ال جی، کیا، هیوندای، دوو و .... ! کم نیستند برندهای کره ای در ایران. روزهای گذشته با حضور هیات بلندپایه کره ای (البته منظور کره جنوبی است !) اتفاق تاریخی در روابط بین دو کشور رخ داد. اخبار مختلف نشانی از عقد توافقنامه های بزرگ بین دو کشور داشتند. اما اتفاق جالبی که رخ داده بود، تعداد بالای بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ و ال جی در خوش آمدگویی به خانم پاک کوئن های رییس جمهور کره جنوبی بود. البته پربیراه هم نیست، ال جی و سامسونگ گویی در خانه خودشان هستند، بازارِ گروه وسیعی از لوازم خانگی و الکترونیکی و ... ایران در اختیار این دو برند است ! می خواهیم در مورد برند ملی کره جنوبی و سه گانه ای که روزهای گذشته با حضور سامسونگ، ال جی و پاک کوئن های رخ داد صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

صفحه 5 از 71

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام