منابع انسانی

برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 26 دی: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

فروش و بازاریابی - صفحه 5

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی، آن هم در تهران سر به فلک می کشد ! هر کسب و کاری امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در شهر تهران ندارد، مخصوصاً اگر یک کمپین گسترده باشد و تعداد تابلوهای تبلیغاتی در شهر افزایش یابد، باید متوجه شویم که سرمایه گذاری قابل توجهی روی برندسازی و تبلیغات آن شده است. بیمه تجارت نو که وابسته به بانک تجارت است و فعالیت خود را در بازار بیمه کشور از اواخر سال 94 آغاز کرده است. در بهار 95، کمپین ورود به بازار خود را کلید زد ! کمپینی که با اشتباهی تامل برانگیز و معنادار همراه بوده است. تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً زیادی در شهر تهران، میزبان کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند و همگی (بدون استثنا) اشتباه فاحش اشاره شده را همراه دارند. در ادامه ضمن ارائه تصاویری از این بیلبورهای تبلیغاتی، به بررسی علل احتمالی بروز این خطا پرداخته ایم.

ادامه مطلب...

بازاریابی جاذبه ای؛ ابزاری کارآمد در خدمت کسب و کار

بازاریابی جاذبه ای یکی از ابزارهای کاربردی و موثر بازاریابی آنلاین برای موفق شدن بویژه در کسب  و کارهای نوپا است. با استفاده از بازاریابی جاذبه ای، قادر هستید توقع نرخ تبدیل تا ۱۲ درصد را داشته باشید که در اصل نسبت به زمانی که از این نوع بازاریابی استفاده نمی کنید دوبرابر افزایش می یابد.

ادامه مطلب...

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

سامسونگ، ال جی، کیا، هیوندای، دوو و .... ! کم نیستند برندهای کره ای در ایران. روزهای گذشته با حضور هیات بلندپایه کره ای (البته منظور کره جنوبی است !) اتفاق تاریخی در روابط بین دو کشور رخ داد. اخبار مختلف نشانی از عقد توافقنامه های بزرگ بین دو کشور داشتند. اما اتفاق جالبی که رخ داده بود، تعداد بالای بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ و ال جی در خوش آمدگویی به خانم پاک کوئن های رییس جمهور کره جنوبی بود. البته پربیراه هم نیست، ال جی و سامسونگ گویی در خانه خودشان هستند، بازارِ گروه وسیعی از لوازم خانگی و الکترونیکی و ... ایران در اختیار این دو برند است ! می خواهیم در مورد برند ملی کره جنوبی و سه گانه ای که روزهای گذشته با حضور سامسونگ، ال جی و پاک کوئن های رخ داد صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

برچسب ها: بازاریابی

کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره به دنبال جذب مشتریان احتمالی خود از طریق ایجاد سر و صدا هستند و از طرفی مصرف‌کنندگان مدام در حال چشمپوشی از تبلیغات تلویزیونی و عضو شدن در کانال‌ها و شبکه‌هایی هستند که فاقد تبلیغات هستند. در فضای مجازی نیز افراد مرورگرهای خود را به افزونه‌های مسدود‌کننده تبلیغات مجهز کرده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که حداقل تبلیغات را داشته باشند.

برای جلوگیری از این اتفاقات و نادیده گرفته شدن تبلیغات، بازاریابان فضای دیجیتال باید پیام خود را به صورت حرفه ای به جامعه هدف خود براساس نیازهایشان نمایش دهند. هنگامی که کسب‌وکارهای کوچک به ارتباط با مشتریان خود از طریق فراهم کردن اطلاعات به جای تبلیغ های فروش می‌پردازند؛ آنها به این اطلاعات گوش فرا می‌دهند. در این صورت پیام برند دیگر مزاحمت نداشته و اطلاعات با ارزش را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب...

صفحه 5 از 70

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام