مجله هاروارد بیزینس ریویو December 2006

مجله هاروارد بیزینس ریویو December 2006

مجله هاروارد بیزینس ریویو
مجله هاروارد بیزینس ریویو

مجله هاورارد بیزینس ریویو Harvard Business Review یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین مجلات در زمینه مدیریت می باشد. هاروارد بیزینس ریویو که به طور مخفف آن را HBR نیز می گویند، سالانه ۱۰ نوبت منتشر می شود و به زبانهای متعددی در دنیا ترجمه می شود. این مجله را که باید از مهمترین مجلات مدیرتی دنیا بدانیم، بیش از ۲۰۰ هزار نسخه تیراژ دارد.

پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بنا به رسالت خود در انتشار دانش مدیریت برای تمام دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و مدیران کشور؛ مجله هاروارد بیزینس ریویو را در دسامبر سال ۲۰۰۶ معرفی می کنیم و در اختیار شما می گذاریم.

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزینس ریویو

عناوین برخی از مقالات اصلی و مهم این شماره از مجله هاروارد بیزینس دسامبر ۲۰۰۶ بدین شرح است :

Managing the Right Tension

Disruptive Innovation for Social Change

Strategies to Fight Low-Cost Rivals

Innovating Through Design

The Curse of Knowledge

Interest Doesn’t Always Compound

How Many Women Do Boards Need?

Shut Up and Stop Whining

Tapping a Risky Labor Pool

& …

دانلود مجله هاروارد بیزینس ریویو دسامبر ۲۰۰۶ :

با توجه به ویژگیهای مجلات هاروارد بیزینس ریویو، امکان به اشتراک گذاری آن از این طریق وجود ندارد، به همین دلیل، این شماره از مجله هاروارد را به همراه بسیاری از شماره های دیگر را در پکیجی با عنوان مجموعه مجلات هاروارد بیزینس (شامل تمام مجلات هاروارد از سال ۲۰۰۴ تا پایان ۲۰۱۳) جمع آوری کرده ایم، که می توانید آن را از اینجا تهیه کنید.

هاروارد بیزینس
هاروارد بیزینس

بدون نظر

پاسخی بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.