مجله هاروارد بیزینس نوامبر ۲۰۰۶

مجله هاروارد بیزینس نوامبر ۲۰۰۶

0
هاروارد بیزینس
هاروارد بیزینس

هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review) یک مجله جامع در مدیریت است که سالانه ۱۰ بار منتشر می شود و به طور کامل متعلق به دانشگاه هاروارد است. به غیر از زبان انگلیسی که تقریباً ۲۵۰ هزار تیراژ دارد این مجله به زبانهای دیگری نیز هر ماه منتشر می شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک مجله داخلی تنها برای دانشجویان دانشگاه هاروارد منتشر شد و امروز تمام دنیا را تسخیر نموده است و آن را باید یکی از مهمترین مجلات مدیریتی دانست.

پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بنا به رسالت خود در انتشار دانش مدیریت برای تمام دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و مدیران کشور؛ مجله هاروارد بیزینس ریویو را در نوامبر سال ۲۰۰۶ معرفی می کنیم و در اختیار شما می گذاریم.

مجله هاروارد بیزینس
مجله هاروارد بیزینس

عناوین برخی از مقالات اصلی و مهم این شماره از مجله هاروارد بیزینس نوامبر ۲۰۰۶ بدین شرح است :

Breaking the Trade-Off Between Efficiency and Service

Facing Ambiguous Threats

Disaster Relief, Inc.

Hedging Political Risk in China

Market Lunacy

High Fidelity

The Cost of Knowledge

How to Manage Urban School Districts

و بیش از ۱۵ مقاله و یادداشت و مطالعه موردی دیگر…

دریافت مجله هاروارد بیزینس نوامبر ۲۰۰۶

این مجله، حجم بالایی دارد و برای دانلود قرار نگرفته است، شما می توانید این مجله را به همراه مجموعه کامل مجلات هاروارد بیزینس از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ را در محصولی با نام مجموعه مجلات هاروارد بیزینس و با هزینۀ اندک تهیه فرمایید.

عکسهای بیشتر

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزینس ریویو

بدون نظر

پاسخی بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.