مجله هاروارد بیزینس اکتبر ۲۰۰۶

مجله هاروارد بیزینس اکتبر ۲۰۰۶

0
هاروارد بیزینس
هاروارد بیزینس

هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review) یک مجله جامع در مدیریت است که سالانه ۱۰ بار منتشر می شود و به طور کامل متعلق به دانشگاه هاروارد است. به غیر از زبان انگلیسی که تقریباً ۲۵۰ هزار تیراژ دارد این مجله به زبانهای دیگری نیز هر ماه منتشر می شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک مجله داخلی تنها برای دانشجویان دانشگاه هاروارد منتشر شد و امروز تمام دنیا را تسخیر نموده است و آن را باید یکی از مهمترین مجلات مدیریتی دانست.

پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بنا به رسالت خود در انتشار دانش مدیریت برای تمام دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و مدیران کشور؛ مجله هاروارد بیزینس ریویو را در اکتبر سال ۲۰۰۶ معرفی می کنیم و در اختیار شما می گذاریم.

مجله هاروارد بیزینس
مجله هاروارد بیزینس

عناوین برخی از مقالات اصلی و مهم این شماره از مجله هاروارد بیزینس ریویو بدین شرح است :

Emerging Giants: Building World-Class Companies in Developing Countries

The Tools of Cooperation and Change

Strategies for Two-Sided Markets

The Rise of Corporate Nationality

Business Lessons from Leeches

Embrace the Dark Side

Are You Ready for E-tailing 2.0?

What Serves the Customer Best?

و بیش از ۱۵ مقاله و یادداشت و مطالعه موردی دیگر…

دریافت مجله

این مجله، حجم بالایی دارد و برای دانلود قرار نگرفته است، شما می توانید این مجله را به همراه مجموعه کامل مجلات هاروارد بیزینس از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ را در محصولی با نام مجموعه مجلات هاروارد بیزینس و با هزینۀ اندک تهیه فرمایید.

عکسهای بیشتر

هاروارد بیزینس
هاروارد بیزینس

بدون نظر

پاسخی بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.