مجله هاروارد بیزینس – ژانویه ۲۰۰۵
هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review) یک مجله جامع در مدیریت است که سالانه ۱۰ بار منتشر می شود و به طور کامل متعلق به دانشگاه هاروارد است. به غیر از زبان انگلیسی که تقریباً ۲۵۰ هزار تیراژ دارد این مجله به زبانهای دیگری نیز هر ماه منتشر می شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک مجله داخلی تنها برای دانشجویان دانشگاه هاروارد منتشر شد و امروز تمام دنیا را تسخیر نموده است و آن را باید یکی از مهمترین مجلات مدیریتی دانست.
پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بنا به رسالت خود در انتشار دانش مدیریت برای تمام دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و مدیران کشور؛ مجله هاروارد بیزینس ریویو را در ژانویه سال ۲۰۰۵ معرفی می کنیم و در اختیار شما می گذاریم.

فهرست مقالات و یادداشتهایی که در این شماره از مجله هاروارد از جمله، مطالعات موردی (Case Studies) و … به شرح زیر است :
Best Of HBR
Managing Your Boss
John J. Gabarro and John P. Kotter
Managing Oneself
Peter F. Drucker
Executive Summaries
Executive Summaries
Feature
Almost Ready: How Leaders Move Up
Dan Ciampa
Overloaded Circuits: Why Smart People Underperform
Edward M. Hallowell
What’s Your Story?
Herminia Ibarra and Kent Lineback
How to Play to Your Strengths
Laura Morgan Roberts, Gretchen Spreitzer, Jane Dutton, Robert Quinn, Emily Heaphy, and Brianna Barker
Do Your Commitments Match Your Convictions?
Donald N. Sull and Dominic Houlder
From The Editor
What’s in It for Me
Thomas A. Stewart
دریافت مجله
این مجله، حجم بالایی دارد و برای دانلود قرار نگرفته است، شما می توانید این مجله را به همراه مجموعه کامل مجلات هاروارد بیزینس از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ را در محصولی با نام مجموعه مجلات هاروارد بیزینس و با هزینۀ اندک تهیه فرمایید.
عکسهای بیشتر:
