مجله هاروارد بیزینس – ژانویه ۲۰۰۵

مجله هاروارد بیزینس – ژانویه ۲۰۰۵

0
مجله هاروارد بیزینس ریویو
مجله هاروارد بیزینس ریویو

هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review) یک مجله جامع در مدیریت است که سالانه ۱۰ بار منتشر می شود و به طور کامل متعلق به دانشگاه هاروارد است. به غیر از زبان انگلیسی که تقریباً ۲۵۰ هزار تیراژ دارد این مجله به زبانهای دیگری نیز هر ماه منتشر می شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک مجله داخلی تنها برای دانشجویان دانشگاه هاروارد منتشر شد و امروز تمام دنیا را تسخیر نموده است و آن را باید یکی از مهمترین مجلات مدیریتی دانست.

پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بنا به رسالت خود در انتشار دانش مدیریت برای تمام دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و مدیران کشور؛ مجله هاروارد بیزینس ریویو را در ژانویه سال ۲۰۰۵ معرفی می کنیم و در اختیار شما می گذاریم.

هاروارد بیزینس
هاروارد بیزینس

فهرست مقالات و یادداشتهایی که در این شماره از مجله هاروارد از جمله، مطالعات موردی (Case Studies) و …  به شرح زیر است :

Best Of HBR

Managing Your Boss

John J. Gabarro and John P. Kotter
Managing Oneself

Peter F. Drucker

Executive Summaries

Executive Summaries

Feature

Almost Ready: How Leaders Move Up

Dan Ciampa
Overloaded Circuits: Why Smart People Underperform

Edward M. Hallowell
What’s Your Story?

Herminia Ibarra and Kent Lineback
How to Play to Your Strengths

Laura Morgan Roberts, Gretchen Spreitzer, Jane Dutton, Robert Quinn, Emily Heaphy, and Brianna Barker
Do Your Commitments Match Your Convictions?

Donald N. Sull and Dominic Houlder

From The Editor

What’s in It for Me

Thomas A. Stewart

دریافت مجله

این مجله، حجم بالایی دارد و برای دانلود قرار نگرفته است، شما می توانید این مجله را به همراه مجموعه کامل مجلات هاروارد بیزینس از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ را در محصولی با نام مجموعه مجلات هاروارد بیزینس و با هزینۀ اندک تهیه فرمایید.

عکسهای بیشتر:

هارواد بیزینس
هارواد بیزینس

بدون نظر

پاسخی بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.