شرکتهای ایرانی

الکساندر جورجینیا؛ قطب نمای موفقیت را به ایران می آورد

الکساندر جورجینیا اینکلمان، نویسنده شهیر آلمانی که رییس کارگروه ایران در حزب CDU آلمان می باشد و همچنین رئیس هیأت مدیره مشاوران اقتصادی و سیاسی EGP می باشد، به زودی برای رونمایی از ترجمه فارسی کتاب قطب نمای موفقیت به ایران خواهد آمد. کتاب قطب نمای موفقیت که اولین کتاب از سلسله کتابهای موفقیت به سبک اینکلمان است، طی قراردادی که در سال ۱۳۹۶ منعقد گردید، با اجازه کتبی از نویسنده آن توسط سید حمیدرضا عظیمی ترجمه شده است.

کتاب قطب نمای موفقیت محصول همفکری و کارِ مشترک سه نویسنده بنام است، که هر یک از منظر تجربیات و دانش خود غنای کتاب را افزایش داده اند. علاوه بر جورجینیا که به سابقۀ وی اشاره ای شد، نیکولاس اینکلمان مشهورترین و بنام ترین سخنران و نویسنده موفقیت در آلمان است که سالها در کمپانی های آلمانی از جمله BMW و … به آموزش سبک موفقیت اینکلمان پرداخته است، نویسنده دیگر کتاب است. همچنین برایان تریسی معروف نیز ضلع سوم نویسندگان این کتاب است.

تصاویری از عقد قرارداد الکساندر جورجینیا با سید حمیدرضا عظیمی برای ترجمه کتاب قطب نمای موفقیت

الکساندر جورجینیا و سید حمیدرضا عظیمی

به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت، این کتاب طی توافقی که با نویسنده و صاحب اثر صورت گرفته است، در ایران ترجمه و منتشر شده است که از جمله معدود کتابهایی است که با رعایت حق مولف خارجی منتشر می شود. از همین روی الکساندر جورجینیا برای مراسم رونمایی به تهران خواهد آمد و از نسخه فارسی کتاب قطب نمای موفقیت رونمایی خواهد کرد.

برای حضور در مراسم رونمایی از کتاب قطب نمای موفقیت، به سایت الکساندر جورجینیا مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا