توئیتر؛ ابزاری حرفه ای برای بازاریابی

اخبار مدیراناخبار بازاریابی و تبلیغاتتوئیتر؛ ابزاری حرفه ای برای بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

توئیتر؛ ابزاری حرفه ای برای بازاریابی

ماهیت و سرعت شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار توییتر، به گونه است که تمامی کاربران این شبکه قادر هستند تا به راحتی کارشناسان، متخصصان و شرکت‌های مورد نظر خود را پیدا نمایند و با آنها در ارتباط برقرار کنند اما این نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که آنها به آسانی می‌توانند میزان و سطح حرفه‌ای بودن شما را تشخیص دهند و شرکت‌های مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند.

بازاریابان موفق برای شروع فعالیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار باید برای خود متن معرفی جامع و کاملی را آماده کنند؛ متنی خلاصه اما کاربردی و جالب که به روز می‌شود و پیام مهمی دارد. افزون بر این می‌توان با کمک گرفتن از امکانات شبکه‌های اجتماعی، توییتر خود را در فیس‌بوک و گوگل‌پلاس معرفی نمایند.
بازاریابان جوان اگر وب‌سایت شخصی دارند بهتر است توییتر خود را در وب‌سایت شخصی خود ثبت نمایند. توییتر به همه امکان این را می‌دهد که توییت‌های خودشان را در وب‌سایت قرار دهند و افراد دیگر با به‌دست آوردن کد توییت به راحتی می‌توانند خارج از توییتر آنها را به انتشار بگذارند و با بهره گیری از این امکان می‌توانید بازاریابی اینترنتی به کمک توییتر را انجام دهید.
به نقل از فرصت امروز، در حال حاضر این شبکه اجتماعی به یکی از جذاب‌ترین، قوی‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه های اجتماعی تبدیل شده است که صدها میلیون نفر را در دنیا دور هم  جمع کرده است و به همین دلیل نیز بستر بسیار خوبی را برای فعالیت‌های تجاری و بازاریابی، فراهم کرده است.

توئیتر؛ ابزاری حرفه ای برای بازاریابی

این روش شاید در فیس‌بوک تا حدی نتیجه به دنبال داشته باشد ولی در توییتر چیزی جز شکست نخواهد داشت. سوالی که ممکن است برای تازه‌واردهای توییتر ایجاد شود این است که پس چطور باید محصولات خود را در توییتر تبلیغ کنند.

هر چند این روش هم به‌طور کامل و صد در صد درست نیست و بسیاری از افراد صاحب‌نظر با آن مخالف هستند ولی متأسفانه روشی است که متداول شده و بین مردم و برندها جا افتاده. پس از مدتی همین برندها و اشخاصی که ابتدا در فیس‌بوک اقدام به تبلیغ مستقیم محصولات خود می‌کرده‌اند، کم‌کم به توییتر گرایش پیدا کردند و شروع به استفاده از توییتر می کنند و به دلیل همان تصوری که پیج‌های فیس‌بوک از شبکه‌های اجتماعی در ذهن‌شان به وجود آورده، در توییتر نیز به صورت مستقیم اقدام به تبلیغ محصولات خود می‌کنند.

از آنجایی که فیس‌بوک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است، بیشتر افراد ابتدا از فیس‌بوک با مفهوم شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شوند. آنها یاد می‌گیرند اگر می‌خواهند برند یا محصولات خودشان را تبلیغ کنند باید یک پیج در فیس‌بوک درست نمایند و بعد در آن مستقیماً به تبلیغ محصولات خود بپردازند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز ، توییتر شبکه اجتماعی منحصر به فردی می باشد که می‌توان گفت با بقیه شبکه‌های اجتماعی کاملا فرق دارد. درست است که اسمش یک شبکه اجتماعی است و آن را هم‌خانواده فیس‌بوک و گوگل‌پلاس در نظر دارند اما اگر آن را با فیس‌بوک، گوگل‌پلاس یا اینستاگرام مقایسه کنید متوجه می‌شوید که توییتر حال و هوای ویژه و خاص خودش را دارد. اشخاصی هم که در توییتر عضو هستند پس از مدتی با این حال و هوا آشنا می‌شوند و کم‌کم به توییتر عادت می‌کنند.

اهداف تمامی آنها یک موضوع مشخص است و آن هم افزایش دادن نفوذ تبلیغاتی با بیشتر کردن تعداد فالوور‌ها تا با کمک دنبال‌کنندگان خود در اینترنت دیده شوند و با حضوری فعال در کنار مخاطبان خود بوده و با آنان به فعالیت مشغول شوند.

اکنون بیشتر کسب‌و‌کارها و تجارت‌های مختلف چه اینترنتی و چه غیراینترنتی  همگی در شبکه‌های اجتماعی به فعالیت‌های خود مشغول هستند.

توئیتر؛ ابزاری حرفه ای برای بازاریابی

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام