به نقل از دبیرخانه دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تعدادی از اعضای کمیته علمی این کنفرانس معرفی شدند؛ این اعضا عبارتند از:
آیا ایدهای برای تولید محصول و یا ارائه خدماتی جدید دارید؟ آیا علاقمند به آغاز یک کسب و کار شخصی هستید؟ هر محصول یا خدماتی که امروزه از آنها استفاده میکنیم و توسط انسان معرفی شدهاند، در ابتدا با یک ایده آغاز شدهاند. اما یک جرقه فکری نامشهود که به واقعیت مبدل شده، حاصل تلاش فرد یا گروهی از افراد با استفاده از روشی هدفمند و هماهنگ بوده است. در حقیقت، پشت پرده موفقیت این ایدهها، طرحهای مکتوب و سازماندهی شده قرار داشتهاند.
گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار در تاریخ صنعت ایران، ازفناوری «واقعیت افزوده» در تبلیغات خود استفاده میکند که براساس آن امکان نمایش محصولات به شکل سه بعدی در گوشیهای هوشمند تلفن همراه و تبلتها فراهم میآید.
قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران با حضور کفاشیان و مسئولان این سازمان به امضا رسید.
اولین دوره همایش راه اندازی کسب و کارهای کوچک به وسیلهٔ نرم افزارهای آزاد/متن باز به همت و حمایت سازمان فناوری اطلاعات- مرکز ملی توسعه و بکارگیری نرم افزارهای بومی و آزاد/متن باز ایران روز دوشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ ساعت ۱۴ الی ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار میشود.
«همه وظیفه داریم از یادگار ایشان محافظت کنیم و در جهت بالندگی آن گام برداریم»؛ این عبارتی است که دکتر رضا روستا آزاد در خرداد سال ۹۰ و در مراسم بزرگداشت دکتر علینقی مشایخی بر زبان آورد.
به گزارش «تابناک»، در آن سال هم زمزمههایی مبنی بر انحلال دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بر سر زبانها بود و رئیس تازه منصوب شده دانشگاه شریف به همگان این وعده را داد که داستان انحلال دانشکده را به فراموشی بسپارند.
گوگل غول جستجوی اینترنتی ماه گذشته پس از اعلام این موضوع که می خواهد در تحویل مواد غذایی سرمایه گذاری کند باعث تعجب و شگفتی بازار شد. پروژه "Google Shopping Express" درحال حاضر بر روی گروه کوچکی از مصرف کنندگان در سان فرانسیسکو و در منطقه خلیج (Bay Area)، به طور آزمایشی شروع شده است.
ادامه مطلب...به گزارش دبیرخانه دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، از سوی انجمن مدیریت راهبردی ایران، دکتر سید محمد صحفی به عنوان دبیر کنفرانس و دکتر اژدر کرمی به عنوان دبیر علمی کنفرانس و مهندس محمدرضا انبیایی به عنوان دبیر اجرایی دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک معرفی شدند.
هفتمین کنفرانس بین المللی برند که در تاریخ های 28 و 29 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می گردد، را باید مهمترین اتفاق علمی کشور در حوزه برند بدانیم. با مساعدت مسئولان برگزاری کنفرانس، تنها در 7 روز باقی مانده به برگزاری کنفرانس شرایط ویژه ای برای دانشجویان به منظور حضور در کنفرانسی بین المللی و دو روزه فراهم آمده است. هزینه ثبت نام کنفرانس که پیشتر برای دانشجویان 350 هزار تومان بوده است به 50 هزار تومان کاهش یافته است. دانشجویانی که علاقه مند به حضور در این کنفرانس هستند می توانند برای استفاده از این فرصت استثنایی و تکرار نشدنی با شماره 02188580774 و 02188580775 تماس حاصل فرمایند.
ادامه مطلب...
به دنبال برگزاری با شکوه و ثمر بخش شش دوره کنفرانس بین المللی برند توسط شرکت پژوهشی رهیافت، هفتمین کنفرانس بین المللی برند (با مجوز رسمی شماره 680/440 سازمان توسعه تجارت) بصورت تخصصی و با رویکرد مسائل حقوقی و مالکیت فکری، به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه برندسازی و مدیریت برند کشور، با حضور اساتید، مسئولان، صنعتگران و با همکاری بخش های خصوصی و دولتی در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران با هدف ارتقای دانش مدیریت و حفاظت از مالکیت فکری برند و ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ملی برگزار خواهد شد. هفتمین کنفرانس بین المللی برند نسبت به دوره های گذشته ویژگی ها و مزایایی دارد که از آن جمله به موارد ذیل اشاره می شود:
کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است