روند پیوستن کابران به فیس بوک تا سال 2019

اخبار مدیراناخبار بازاریابی و تبلیغاتروند پیوستن کابران به فیس بوک تا سال 2019

دوره دیجیتال مارکتینگ

روند پیوستن کابران به فیس بوک تا سال 2019

​گزارش فیس‌بوک برای فصل گذشته نشان می‌دهد که کاربران این شبکه اجتماعی به حدود دو و نیم میلیارد نفر افزایش پیدا کرده است.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک، که در سال 2004، توسط یک دانشجو به نام مارک زاکربرگ، به منظور ارتباط دانشجویان در فضای مجازی با یکدیگر راه‌اندازی شد، به سرعت محبوبیت خود را در سراسر جهان پیدا کرد و تا به امروز، تعداد کاربران این برنامه، به طور مداوم در حال افزایش پیدا کردن است.

گفتنی است که به رغم اینکه اخیرا، فیس‌بوک به دلیل اتهاماتی همچون عدم رسیدگی به امنیت و حریم شخصی کاربران مورد بحث قرار گرفته، اما کاربران این شبکه اجتماعی در حال رشد است.

طبق گزارش ارائه شده توسط فیس‌بوک، تعداد کاربران این برنامه، برای سه ماهه سوم سال 2019، رقم شگفت‌انگیز 2.45میلیارد نفر گزارش شده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک در بیانیه‌ای در تاریخ 30 اکتبر گفت: "ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، و اجتماع و کسب و کار ما در حال گسترش است. تمرکز ما بر روی تکامل در مسائل اجتماعی بزرگ و ایجاد تجربیات جدید در راستای بهبود زندگی مردم سراسر جهان است."

در نمودار ارائه شده، روند رشد کاربران فیس‌بوک، از زمان تاسیس آن تا به امروز را مشاهده می‌کنید؛

روند پیوستن کابران به فیس بوک تا سال 2019


Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام