بازاریابی و کمپین‌ها

گزارش درآمد تبلیغاتی گوگل در کشورهای جهان

آمار ارائه شده حاکی از آن است که درآمد تبلیغاتی شرکت گوگل، از درآمد تمام کشورهای جهان به استثنای ایالات متحده، در این زمینه بیشتر است.

به رغم تمام فعالیت‌هایی که گوگل در عرصه‌های مختلف دارد، درآمد اصلی این شرکت بزرگ را تبلیغات تشکیل می‌دهد که به همین سبب، گوگل، بزرگ‌ترین شرکت در عرصه تبلیغات به شمار می‌رود.

بر اساس آمار به دست آمده، درآمد حاصل از تبلیغات شرکت گوگل در سال گذشته، ۱۱۶٫۳ میلیارد دلار گزارش شده که این میزان، از درآمد تبلیغاتی تمام کشورهای جهان، به جز ایالات متحده بالاتر بود.

گفتنی است که گوگل در سال گذشته، ۳۲ درصد از کل درآمد تجارت تبلیغاتی جهان و ۳۸ درصد از کل درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده را به دست آورد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که درآمد حاصل از تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده از درآمد حاصل از تبلیغات آف‌لاین در سال ۲۰۱۹، پیشی خواهد گرفت که حتی شانس بسیار بیشتری را برای شرکت‌های بزرگی همچون فیس‌بوک و آمازون نیز به ارمغان خواهد آورد.

در نمودار ارائه شده، مقایسه میزان درآمد حاصل از تبلیغات گوگل با کشورها در سال ۲۰۱۸ را مشاهده می‌کنید؛

گزارش درآمد تبلیغاتی گوگل در کشورهای جهان

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا