الگوهای تبلیغاتی دنیا تغییر یافت

اخبار مدیراناخبار بازاریابی و تبلیغاتالگوهای تبلیغاتی دنیا تغییر یافت

دوره دیجیتال مارکتینگ

الگوهای تبلیغاتی دنیا تغییر یافت

برچسب ها: تبلیغاتدرآمد

بر طبق گزارش ارائه شده از سوی مجله اکونومیست می توان گفت که الگوهای تبلیغاتی به شدت در حال تغییر هستند، به عبارت دیگر درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی از درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت و همچنان درآمد تبلیغاتی روزنامه ها و مجلات کاهش قابل توجهی داشته اند.

در این تصویر می توانید روند تغییرات درآمدهای تبلیغات الگوهای مختلف را مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید روند درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی بسیار رو به رشد است و تخمین زده شده که تا سال 2019 به 250 میلیارد دلار برسد.

الگوهای تبلیغاتی دنیا تغییر یافت

روند تغییرات درآمد الگوهای تبلیغاتی

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام