قدیمی ترین تبلیغ بانک ملی با شیوه ای خاص+ عکس

اخبار مدیراناخبار بازاریابی و تبلیغاتقدیمی ترین تبلیغ بانک ملی با شیوه ای خاص+ عکس

دوره دیجیتال مارکتینگ

قدیمی ترین تبلیغ بانک ملی با شیوه ای خاص+ عکس

برچسب ها: بانکتبلیغات

بانک ها همواره سعی کرده اند با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی به جذب مشتری بپردازند اما تا به حال معمولا این تبلیغ ها با خلاقیت، نوآوری و جذابیتی خاصی همراه نبوده است. اما گویا این مشکل ریشه کهن دارد، باور نمی کنید این تبلیغ قدیمی بانک ملی را ببینید.

به نقل از خبرآنلاین، این عکس مربوط به یکی از قدیمی ترین تبلیغات بانک ملی در روزنامه ها می باشد.

قدیمی ترین تبلیغ بانک ملی با شیوه ای خاص

همانطور که مشاهده می کنید در این تبلیغ از شیوه ای عجیب جهت جذب مشتری استفاده شده است در ادامه نوشته های درج شده در داخل این تبلیغ را می بینید:

«آیا آدم رحیمی پیدا میشه که نگذارد ما داخل مردها شویم و پول ما را برده و بلیط بگیرد؟بلکه انشاالله سال دیگر کارها خوب شود.

خوبست که تو میدانی کارها خوب خواهد شد، بدبخت شوهر من!!!

خیلی خوب شد که بانک دایر شد و الا میمردیم و پولها زیر خاک میپوسید.

داداش بگذار ما برویم پولمان را بدهیم راحت شویم.

ما نمیدانیم تکلیفمان چیست، اگر قبض مواجب را بر میداشتند نصفش را بلیط میگرفتیم و نصف پول که با یک تیر دو نشانه زده شود.

هر چه داشتم دادم آسوده شدم نه از دزد میترسم نه از مدعی.

جایی که وقت پول دادن انقدر شلوق باشد آیا وقتی که بخواهیم بگیریم چه خبر خواهد بود؟»

قدیمی ترین تبلیغ بانک ملی با شیوه ای خاص

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام