نگاهی به کمپین نگارخانه ای به وسعت یک شهر

اخبار مدیراناخبار بازاریابی و تبلیغاتنگاهی به کمپین نگارخانه ای به وسعت یک شهر

دوره دیجیتال مارکتینگ

نگاهی به کمپین نگارخانه ای به وسعت یک شهر

شهرداری تهران همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کمپینی را با نام «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» برپا نمود تا امروز نیز ادامه داشته است. این کمپین باعث شده فضای شهر تهران قدری فرهنگی و هنری شود. در ادامه می توانید تصاویری از بیلبوردهای این کمپین را مشاهده نمایید.

گفته می شود 1600 سازه تبلیغاتی در طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر به کار گرفته شده است

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

نگاهی به کمپین نگارخانه ای به وسعت یک شهر

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام