بازاریابی و کمپین‌ها

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی دنیا

شرکت ال‌جی با ساخت بیلبورد تبلیغاتی گوشی هوشمند جی ۳ به عنوان آخرین پرچمدار این شرکت به ابعاد ۲۴۰ متر عرض و ۱۲ متر ارتفاع توانست عنوان بزرگترین سازه تبلیغات محیطی جهان را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کند. اون آدم کوچولوهایی که در تصویر می بینید در واقع انسان واقعی هستند! بیلبورد خیلی بزرگ است.

در این بیلبورد تبلیغاتی به مساحت ۳ هزار متر مربع که در ریاض پایتخت عربستان سعودی و در فرودگاه بین‌المللی پادشاه خالد نصب شده است ۱۸۰۰ تن فولاد بکار گرفته شده است تا سالانه توسط ۲۰ میلیون مسافر این فرودگاه بین‌المللی دیده شود و ال‌جی می‌گوید که این بیلبورد ۲۵ میلیون دلار سود بیشتر برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

ال‌جی همچنین اعلام کرده که این بیلبورد تبلیغاتی که اکنون گوشی هوشمند جی ۳ ال‌جی را به نمایش گذشته در آینده برای سایر محصولات آتی این شرکت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در هر صورت جی ۳ ال‌جی با صفحه نمایش Quad HD به عنوان آخرین پرچمدار این شرکت، اولین گوشی هوشمند این شرکت است که رکورد فروش ۱۰ میلیون گوشی را پشت سر گذاشته است.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا