بازاریابی محتوایی یکی از جدیدترین تکنیکها در بازاریابی است که در سال 2012 بسیار مورد استقبال شرکتهای مختلف دنیا از جمله، کوکا کولا، نوکیا و ... قرار گرفته است. Marketing Week به تازگی در گزارشی ضمن تایید کاربرد بالای بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در برقرار ارتباط مستمر با مشتریان، در استفاده از این تکنیک بدون برنامه هشدار داده است.
ادامه مطلب...رنوپارس در مراسم رونمایی از خودروهای جدیدی که در آینده نزدیک با بازار میآید ساندرو را به عنوان رقیبی برای خودرو ۲۰۶ در تیپهای ۵ و ۶ معرفی کرد.
با وجود رشد روزافزون سرمایهگذاری برای صنعت تبلیغات و بازاریابی در جهان، ایران از این نظر همچنان در پایینترین رتبهها قرار دارد. آن طور که آمارهای جهانی نشان میدهد، از میان 69 کشور که در پایان سال 2010 میلادی بررسی شدهاند، ایران با سرمایهگذاری 22 میلیون دلار برای تبلیغات بازاریابی در رتبه پنجاه و پنجم قرار دارد.
به طور کلی در آن سال 2/31 میلیارد دلار صرف تبلیغات بازاریابی شد که این رقم نسبت به سال پیشتر از آن بیش از 2/8 درصد رشد داشته است. در این میان کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ژاپن که همه در زمره کشورهای پیشرفته جهان قرار دارند، رتبههای نخست تا پنجم صنعت تبلیغات و بازاریابی را از آن خود کردهاند. به این ترتیب که آمریکا با هزینه کرد 9/9 میلیارد دلار در رتبه نخست قرار گرفته است و پس از آن نیز کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه و ژاپن به ترتیب با صرف 1/3، 8/2، 5/2 و 9/1 میلیارد دلار در رتبههای بعدی قرار دارند.
پیامکهای تبلیغاتی این روزها به یکی از ابزارهای نسبتا ارزان قیمت تبلیغاتی تبدیل شده وگاهی که منتظر خبر مهمی هستید این پیامکها آدم را کلافه میکند. در ادامه روشهای غیرفعال سازی دریافت اساماسهای تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول بیان میشود. ادامه مطلب...
غلامرضا مصباحیمقدم در گفتوگو با فارس در خصوص جمعآوری تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر اظهار داشت: در مجلس طرحی با عنوان حمایت از تولید ملی تصویب شده است که با توجه به آن تبلیغ کالاهای خارجی از طرف صداسیما و در مکانهای عمومی ممنوع اعلام شده و این قانون به دستگاهها و دولت ابلاغ شده است. ادامه مطلب...
نخستین همایش مدیریت بازار هدف و مدیریت بازار داخلی متمرکز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.
دکتر حامد پادری ثانی استاددانشگاه و بنیانگذار بازار هدف به روش MTC، MTD، CZK، LST در ایران در نخستین همایش مدیریت بازار هدف و مدیریت بازار داخلی متمرکز که ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداختند. ادامه مطلب...
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تا به حال در تبلیغ محصولاتی نظیر نوشیدنی ها، مکمل های غذایی، تجهیزات ورزشی و غیره حاضر شده است.
به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت، اخیراً این ستاره آرژانتینی در تبلیغی برای چیپس De Todito 4 در کلمبیا دیده شده است.
ادامه مطلب...کنفرانس جهانی بازاریابی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ ژولای، مصادف با ۲۹ تیر الی ۱ مرداد سال جاری، در سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت؛ سایت www. kamsconference. org دو دانشگاه یون سی و سوگانگ کره جنوبی را عنوان میزبانهای این کنفرانس جهانی معرفی کرده است. موضوع کنفرانس جهانی بازاریابی در سال 2012 «جهانی شدن و عملکرد بازاریابی» است.
ادامه مطلب...ACSI مخفف American Customer Satisfaction Index است یعنی شاخص رضایت مشتری آمریکا در واقع ACSI موسسه ای است که تنها وظیفه اش سنجش میزان رضایت مشتری در بین مصرف کنندگان آمریکایی است. به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت این موسسه شاخص رضایت مشتریان را در ابعاد ملی، هر بخش و هر صنعت بررسی می نماید و طبق برنامه زمان بندی سالیانه اش آن را منتشر می نماید. بررسی این شاخص می تواند روند تغییرات رضایت مشتری را در هر صنعت نشان می دهد.
کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است