تاثیر انتخابات آمریکا در درآمد توئیتر؟!

اخبار مدیراناقتصاد کلانتاثیر انتخابات آمریکا در درآمد توئیتر؟!

دوره دیجیتال مارکتینگ

تاثیر انتخابات آمریکا در درآمد توئیتر؟!

برچسب ها: شبکه اجتماعیدرآمد

جک دورسی، مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است، که انتخابات آمریکا در میزان درآمد این مجموعه کمک شایانی کرده است و این شبکه اجتماعی در سال 2016، درآمدی معادل 638 میلیون دلار داشته است، وی همچنین اظهار داشت که کاربران توئیتر در تمام نقاط دنیا هر روز یک توئیت دریافت می کنند.

جک دورسی، مدیر اجرایی توئیتر

به نقل از ایتنا، مدیران ارشد اظهار داشته اند که بیشتر درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی حاصل شده است و هرچند این روند ادامه دارد، اما این شرکت دچار نقصان درآمدزایی گردید.

جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر ضمن اعلام گزارش سال مالی ۲۰۱۶ تاکید کرد برنامه ۲۰۱۷ را با تنوع ویدئویی در بخش تبلیغات ادامه خواهد داد.

دورسی ریست کردن استراتژی از طرف تبلیغ‌کنندگان و تمایل به‌سوی مشتری‌ مداری را برای ۲۰۱۷ تعریف نمود.

این در شرایطی است که توئیتر در فصل چهارم ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۶۷ میلیون دلار (۲۳ سنت در هر سهم) ضرر داد.

کارشناسان وال‌استریت برای فصل چهارم ۱۲ سنت در هر سهم را برآورده کرده بودند که صحیح نبود و رقمِ درآمد کل ۷۱۷ میلیون دلار نیز تحقق نیافت.

در این گزارش از حضور ۳۱۹ میلیون کاربر فعال به‌صورت ماهیانه خبر داده‌شده که در کنار آن، رشد ۱۱ درصدی کاربران به‌صورت ماهانه مورد تائید است.

تاثیر انتخابات آمریکا در درآمد توئیتر؟!

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام