فناوری اطلاعات

مسکو؛ اولین شهر اینترنتی رایگان در جهان

شهردار پایتخت روسیه از ایجاد و راه اندازی عظیم ترین شبکه پوشش اینترنت وای فای در مسکو خبر داد.

به نقل از ودوموستی، سرگئی سوبیانین اظهار داشت: این شبکه تمامی پایانه‌ های حمل و نقل شهری و خیابان های اصلی و مرکزی شهر را مورد پوشش قرار می دهد.

مسکو؛ اولین شهر اینترنتی رایگان در جهان

شهردار مسکو تاکید کرد: تا سال آینده ۱۲ پارک بزرگ، ۷۰ موزه و ۱۵۱ مرکز فرهنگی نیز در پایتخت روسیه تحت پوشش اینترنت پرسرعت wifi رایگان قرار خواهند گرفت.

تا به کنون نزدیک به ۶۴ درصد از نقاط اصلی پایتخت به اینترنت wifi رایگان مجهز شده و تصمیم بر این است که این پروژه تا آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال در سال آتی میلادی تکمیل گردد.

برای اجرای این پروژه تا دو سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۸۳۰ میلیون روبل در نظر گرفته شده است که مسکو را به نخستین شهر اینترنتی رایگان جهان تبدیل می کند.

چند سالی است که دارندگان تلفن های هوشمند در پایتخت روسیه در زمان استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی و از جمله داخل تونل های مترو  امکان استفاده از اینترنت پرسرعت وای فای رایگان بدون محدودیت وجود دارد.

مسکو؛ اولین شهر اینترنتی رایگان در جهان

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا