فناوری اطلاعات

استارتاپ ویکند تهران، گام دوم

گام دوم از رویداد استارتاپ ویکند تهران، شامل برگزاری انتخابات و برگزیدن ۱۰ ایده از بین ۷۰ ایدۀ جمع آوری شده به پایان رسید.

alt

به گزارش خبرنگار اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صنعت از محل برگزاری این رویداد در تهران، از مجموع ۷۰ ایدۀ ارائه شده، شرکت کنندگان هرکدام به یک ایده به عنوان بهترین ایده رأی دادند که در نهایت، ۱۰ ایده که بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند، به عنوان ایده های برگزیده توسط مهندس آقازاده اعلام شدند. صاحبان هریک از این ۱۰ ایده به روی سن آمده و دوباره به معرفی ایدۀ خود پرداختند. در این مرحله، صاحبان ایده باید از بین شرکت کنندگان، به تعداد مورد نیاز از تخصص های مختلف مورد نیاز جذب کنند. هرچه جذابیت ایده بیشتر بوده و قدرت ایده پرداز در برقراری ارتباط با متخصصان بیشتر بوده و بتواند بهتر آنها را نسبت به موفقیت ایده متقاعد کند، تیم قوی تری تشکیل شده و احتمال برنده شدن ایده و گروه بالاتر خواهد بود.

alt

نکتۀ قابل توجه در این مرحله، وفور کارشناسان کسب و کار و به اصطلاح businessmanها و کمیاب بودن گرافیست بود که برخی از تیم ها با مشکل فقدان گرافیست مواجه شدند.

alt

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت، پس از این مرحله، پروندۀ استارتاپ ویکند در روز اول بسته شده و تیمها از صبح فردا، کار خود را آغاز خواهند کرد.

alt

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا