فناوری اطلاعات

مراسم افتتاحیۀ استارتاپ ویکند تهران

استارتاپ ویکند تهران ساعاتی پیش با سخنرانی آقای ملایری به عنوان برنامه ریز این رویداد و با معرفی آقای مهندس جهانگیر آقازاده به عنوان دبیر اجرایی برنامه و اولین سخنران آغاز شد. آقای مهندس آقازاده ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان و میهمانان برنامه، در ابتدا به ارائۀ پیشینه ای از شکل گیری برنامه اشاره کردند و گفتند که پس از برگزاری اولین جشنوارۀ وب ایران، مشکل تجاری سازی ایده ها و بلاتکلیف ماندن آنها مشهود بوده و در ادامه به آشنایی با رویداد جهانی استارت آپ ویکند و دریافت امتیاز برگزاری آن در داخل ایران توسط شرکت خاورزمین انجامیده است.

یه گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت، مهندس آقازاده خاطر نشان نمودند که در این مراسم، ابتدا شرکت کنندگانی که مایل به ارائۀ ایده هستند، ایده های خود را ارائه نموده و پس از ارزیابی ایده ها توسط مربیان و داوران، ایده های برگزیده معرفی می شوند. سپس بر مبنای این ایده ها، تیمهایی تشکیل شده و کار روی ایده ها آغاز خواهد شد. خروچی این تیمها در پایان این سه روز، طرح مفهومی سازی شدۀ این ایده ها می باشد که بر مبنای آنها، سه تیم به عنوان تیمهای برتر برگزیده خواهند شد.

alt

در ادامه، ایشان به ذکر اهمیت بحث شبکه سازی پرداخته و خاطر نشان کردند که با گسترش بسترهای ایجاد استارتاپ ها که عموماً حرکنهای کوچکی هستند، با استمداد از شبکه سازی و استفاده از پتانسیل های شبکه های اجتماعی، می توان به ایده ها جهت داد.

ایشان عنوان نمودند که «عادت داریم خودمان را خسته کنیم و برای کسب درآمدی که در یک نقطۀ بلندی قرار گرفته، خود را به بالای بلندی برسانیم در صورتی که در دنیای امروز کسب و کار با استفاده از تجمیع نیروها و استفاده از منافع دیگران، کاری می کنند که آن درآمد از بالای بلندی به پایین لیز بخورد!» آقای مهندس آقازاده در ادامۀ صحبنهای خود اشاره کردند که شنیدیم کسب و کارهای بزرگ از گوشۀ گاراژها شروع کرده اند. نکته اینست که نباید همیشه در این گاراژ باقی ماند و باید برای رشد از آنجا خارج شده و به صورت تشکیلات سازمانی و شرکتی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صنعت، افتتاحیۀ استارتاپ ویکند تهران با سخنرانی کریس، نمایندۀ استارتاپ جهانی از ایسلند و شهاب جوانمردی مدیر عامل فناپ ادامه دارد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا