شرکتهای ایرانی

دستگاه بسته بندی ادویه جات و پودری

دستگاه پر کن رومیزی تنها دستگاه مناسب برای بسته بندی پودر و ادویه جات در منزل می باشد که توانایی پر کردن این محصولات را در بسته بندی دارد.

بسته بندی محصول با توجه به سلیقه اپراتور می تواند در ظروف استوانه ای پلاستیکی، سلفون و یا ظروف شیشه ای در وزن های مختلف صورت بگیرد.

دستگاه بسته بندی پودری و ادویه جات رومیزی به میزان وزن در نظر گرفته برای بسته بندی در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود.

این دستگاه با وجود این قابلیت ببروی میز قرار می گیرد و وزن سبکی دارد که به جابجایی دستگاه برای همه افراد کمک زیادی می کند.

دستگاه حبوبات

دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم :

برخی مواقع شرایط طوری مهیا می باشد که برای تهیه دستگاه ممکن است از نظر تعیین بودجه دچار محدودیت با شیم و یا به دنبال دستگاه با قیمت مناسب هستید.

خرید دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم بهترین راه حل برای این موضوعات می باشد و می تواند کمک زیادی به فرد یا افراد بکند.

البته برای خرید دستگاه دست دوم بهتر است با مشاوره کارشناس این کار انجام شود که از لحاظ فنی و هم از لحاظ نوع عملکرد مناسب محیط کار شخص و مزان ظرفیت تولید باشد.

دستگاه حبوبات

انواع ادویه های قابل استفاده

تنوع ادویه چه در ایران و چه در جهان بسیار زیاد می باشد و تقریبا در تهیه و پخت تمامی غذاها از ادویه جات برای بهبود طعم و بالا بردن خواص آن استفاده می کنند.

اما مرسوم ترین نوع ادویه جات و مواد پودری طعم دهنده در ایران را می توان ادویه کاری، دارچین، زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آویشن و زنجبیل دانست.

برای پودر  کردن محصول اولیه می توان از دستگاه آسیاب و برای بسته آنها از دستگاه بسته بندی استفاده کرد.

استفاده از دستگاه آسیاب و بسته بندی با توجه به ظرفیت و میزان تولید خانگی، نیمه صنعتی و یا صنعتی صورت می گیرد.

دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری را باید مطابق با ظرفیت تولید برگزید ، زیرا این دستگاه ها به شکل رومیزی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای تولید در ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی پودری در مدل های اتوماتیک به دو شکل دستگاه پیمانه ای ( حجمی) و دستگاه توزین دارطراحی می شود.

در ساخت تمام دستگاه های بسته بندی پودری از یک ویبراتور(لرزاننده) برای حرکت راحت مواد داخل دستگاه استفاده می شود.

با استفاده از دستگاه بسته بندی پودری می توان تمام محصولات پودری و ادویه جات را می توان به شکل های محتلف و در ظروف مختلف بسته بندی کرد.

دستگاه حبوبات

قیمت دستگاه بسته بندی پودی و ادویه

براساس مدل دستگاه بسته بندی پودری و ادویه که رومیزی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد می توان آنها را از مناسب ترین تا گرانترین قیمت در نظر گرفت.

البته عوامل مهم دیگری نیز در قیمت دستگاه مانند جنس بدنه، کیفیت قطعات مصرفی، ابعاد، ظرفیت دستگاه و آپشن های اضافی نیز موثر می باشد.

دستمزد سازنده و تورم تهیه قطعات اولیه در تعیین قیمت نهایی دستگاه نقش دارد و بعد از محاسبه همه این عوامل می توان نرخ نهایی دستگاه بسته بندی ادویه را اعلام کرد.

دستگاه بسته بندی پودری و ادویه جات اتوماتیک

ساخت دستگاه بسته بندی پودری و ادویه جات اتوماتیک به منظور استفاده در کارخانجات و کارگاه های بزرگ برای تولید محصول با ظرفیت صنعتی می باشد.

دستگاه اتوماتیک بسته بندی پودری در دو مدل توزین دار و حجمی ساخته می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و انتخاب آنها با اپراتور خواهد بود.

البته برای محصولات پودری دستگاه پر کن حجمی که به آن پیمانه ای نیز گفته می شود از دقت بالاتری برخوردار می باشد، بهتر است استفاده شود.

سرعت دستگاه توزین دار در بسته بندی بالاتر است، اما میزان خطای وزنی آن نیز بیشتر می باشد که این مساله در مقادیر بالا ممکن است عدد قابل توجهی شود.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا