شرکتهای ایرانی

سنجاق: چگونه نیروی کار مناسب برای باربری انتخاب کنیم؟

همه نقل مکان‌ها یکی نیستند و اطلاعات لازم برای تمام آنها یکسان نیست. نقل مکان به آن دست خیابان با نقل مکان به جاهای دوردست یکی نیست. باید مطمئن شوید که اثاثیه‌تان درست در کامیون بارگذاری شده و برای این منظور از نیروی کار درست و قابل اعتماد استفاده کرده باشید. بنابراین در زمان آماده شدن برای باربری راه دور چطور باید نیروی کار مناسب را انتخاب کنید؟ برای این منظور باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به شما می گوییم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت باربری و اتوبار را در شهر خودتان بپرسید. مثلاً اگر به دنبال یافتن شرکت باربری و اتوبار در تهران باشید می‌توانید سفارش برای باربری و اتوبار ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

باربری راه دور در چه شرایطی مناسب است؟

نیروی کار مناسب

اول باید بگوییم باربری راه دور چیست. هر شرکت درباره میزان دور بودن نقل مکان قانونی دارد. مثلاً بعضی از این شرکت‌ها مسیر بیش از ۶۵۰ کیلومتر را راه دور تلقی می‌کنند. اگر مسافت نقل مکان شما از شهر خارج شود پس حتماً نقل مکان راه دور محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید به جای دوری نقل مکان کنید باید از نیروی کاری استفاده کنید که اثاثیه شما را با دقت بچیند. اثاثیه باید طوری چیده شوند که تمام شب سالم و بی حرکت بمانند. در صورتی نیروی کار باربری برای نقل مکان‌های راه دور آموزش دیده باشند می‌دانند چطور اثاثیه را بچینند که کوچک‌ترین آسیبی نبیند. در اینجا مواردی که برای باربری راه دور باید در نظر بگیرید به شما می گوییم:

سرویس مورد نظر برای اسباب کشی را انتخاب کنید

حین برنامه ریزی برای اسباب کشی حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که باید از نیروی خدمات کمک بگیرید. نیروهای خدماتی مجرب در اسباب کشی‌های راه دور بلدند چطور کامیون را پر کنند که لوازم بین راه هیچ آسیبی نبیند و چطور آنها را تخلیه کنند. سرویس‌های مخصوص اسباب کشی راه دور معمولاً گزینه‌های دیگری دارند. مثلاً می‌توانید سرویس کامل را انتخاب کنید که نیروی کار تمام لوازم را بسته بندی کنند و توی کامیون بگذارند. این نیروی کار بلدند که چطور لوازم و اثاثیه را بسته بندی کنند و لوازم سبک و سنگین را چطور داخل کامیون بگذارند که هیچ آسیبی نبیند. به علاوه، تمام ابزار بسته بندی مثل چسب و جعبه را با خود می‌آورند، بنابراین دیگر لازم نیست برای پیدا کردن و خرید این ابزار وقت صرف کنید. بعد از اسباب کشی هم اثاثیه را برایتان خالی می‌کنند. مسلماً بنا به سلیقه خود می‌توانید در این باره تصمیم بگیرید که خودتان لوازم را بسته بندی یا باز کنید. نکته مهم دیگر این است که شاید خودرو، قایق یا موتور هم داشته باشید و بخواهید آن را هم با کامیون ببرید. در این باره خوب فکر کنید و اگر قرار است با کامیون ببرید با نیروی کار در میان بگذارید.

با شرکت‌های باربری و اتوبار مختلف مشورت کنید

نیروی کار مناسب

بهتر است با شرکت‌های مختلف تماس گرفته و درباره شیوه کار و قیمت گذاری با آنها مشورت کنید. برای این منظور می‌توانید از وبسایت آن‌ها کمک بگیرید. با شنیدن گفته‌های آن‌ها می‌توانید تصویر کلی از این شرکت‌ها داشته باشید و آنها را با هم مقایسه کنید.

نظرات دیگران در مورد شرکت های باربری را بخوانید

بعد از این که با شرکت‌های باربری مشورت کردید باید ببینید کار با آنها چگونه است. در وبسایت خودشان یا وبسایت های دیگر نظر مشتری‌های دیگر را بخوانید. با خواندن این نظرات ممکن است متوجه شوید چه هزینه‌های جانبی دریافت می‌کنند. در این صورت تصور خوبی از آنها خواهید داشت و می دانید نتیجه کارتان چه می‌شود.

ملاقات ترتیب دهید

بعد از این که لیست شرکت‌های مورد نظر خود را محدود کردید یک ملاقات ترتیب دهید تا بررسی‌تان تکمیل شود. نیروهای کار مخصوص باربری راه دور به خانه شما می‌آیند تا ببیند میزان کار چقدر است و دقیقاً باید چه کاری انجام دهند. در صورتی که تمام کارهای اولیه از طریق ایمیل انجام شود، در مرحله آخر نیروی کمکی به خانه‌تان می‌آیند تا اوضاع را بررسی کنند. در این صورت می‌توانید با آنها ملاقات داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود تمام سؤالات خود را از آنها بپرسید و آنها هم تصور کاملی از خانه و اثاثیه شما داشته باشند.

در رابطه با باربری راه دور تمام سوالات خود را بپرسید

حتماً درباره باربری راه دور سوالاتی دارید. یک شرکت خوب و معتبر حتماً در این باره کمکتان می‌کند. تمام سؤالات مربوط به باربری و اسباب کشی، بیمه و چیزهای دیگر را بپرسید. در این صورت فرصتی فراهم می‌شود تا با نیروی کار ارتباط برقرار کنید و اعتمادتان را جلب کنند. ببینید آنها چه سوالی از شما می‌پرسند. این موضوع نشان دهنده حمایت آنها از شماست، بنابراین می‌توانید با خیال راحت به آنها اعتماد داشته باشید.

پوشش دهی بیمه برای باربری را بررسی کنید

نیروی کار مناسب

شما قرار است کل زندگی و دار و ندارتان را به دست نیروی کار شرکت مربوطه بفرستید تا آن را به شهر دیگری ببرد. هر چقدر که به آنها اعتماد داشته باشید باز هم ممکن است اتفاقی بیفتد و در این شرایط است که دست به دامن بیمه می‌شوید. شرکت‌های باربری پوشش بیمه هم دادند و باید در ازای میزان اثاثیه هزینه بیمه هم پرداخت کنید. برای نقل مکان خانه و شاید خودروها باید مطمئن شوید چیزی آسیب نمی‌بیند.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا