شرکتهای ایرانی

نکاتی که قبل از خرید آب شیشه بهتر است بدانید!

آب شیشه یا سیلیکات سدیم یکی از مواد شیمیایی است که در صنایع متفاوت و گوناگونی کاربرد دارد. شما می‌توانید با خرید آب شیشه از یک محصول محلول در آب و قلیایی بهره ببرید که می‌تواند در شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد. به‌ طور کلی آب شیشه در دو نوع جامد و مایع به دست مصرف‌ کنندگان می‌رسد.

حالت جامد سیلیکات سدیم پودر سفید رنگی است. نوع مایع سیلیکات سدیم نیز مایعی زردرنگ می‌باشد که تقریباً حالت چسبناک دارد. این ماده نیز با نام آب شیشه‌ یا سیلیکات سدیم مایع شناخته می‌شود. اگر شما کنجکاو هستید تا بیشتر در رابطه با این ماده شیمیایی بدانید و می‌خواهید به خرید آب شیشه بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

آب شیشه

ویژگی‌ های آب شیشه

ویژگی‌ های آب شیشه

قبل ‌از خرید آب شیشه، بهتر است که شما ویژگی ‌های این محصول را بیشتر بشناسید. آب شیشه جزو آن دسته از موادی می‌باشد که در محلول‌ های قلیایی به‌ صورت خنثی و پایدار باقی می‌ماند. این ماده به‌‌ طور کامل در برابر آتش مقاوم است و باعث گسترش آتش نمی‌شود. می‌توان با تغییر اندازه مواد اولیه در سیلیکات سدیم، غلظت و چسبندگی این ماده را بیشتر کرد و از ویژگی ‌ها و مزایای آن استفاده بهتری داشت.

بررسی کاربرد های آب شیشه

تولید آب شیشه با ویژگی‌ ها و غلظت‌ های متفاوتی انجام می‌گیرد تا بتوان از آن در صنایع گوناگون و متفاوتی استفاده کرد. بیایید با یکدیگر برخی از پرطرف‌دارترین استفاده ‌های آب شیشه را بررسی کنیم.

تولید محصولات بهداشتی و شوینده ‌ها با آب شیشه

پیشتر برای شما گفتیم که با خرید آب شیشه شما می‌توانید یک محلول خنثی و قلیایی را تولید کنید. دقیقاً به دلیل همین خاصیت از آب شیشه در شوینده‌ ها و محصولات بهداشتی بهره گرفته می‌شود. این ترکیب شیمیایی می‌تواند به‌ راحتی آلودگی ‌ها و همچنین چربی ‌ها را از محیط ‌های گوناگونی حذف کند و از خورده شدن سینک‌ های ظرف‌شویی، دیسک‌ های ماشین لباس‌شویی و همچنین روشویی ها جلوگیری کند.

به‌ همین دلیل شما می‌توانید با خرید آب شیشه و استفاده از آن در شوینده ‌هایی مانند شوینده لباس، شوینده ظرف و شوینده دست محصولات باکیفیتی را تولید کنید. در حال حاضر تقریباً تمامی کارخانه ‌هایی که به تولید مواد شوینده می‌پردازند از سیلیکات سدیم بهره می‌برند.

تولید کاشی‌ ها و سرامیک با سیلیکات سدیم

زمینه دیگری که در آن از سیلیکات سدیم بهره گرفته می‌شود تولید کاشی و سرامیک می‌باشد. با خرید آب شیشه و استفاده از آن می‌توان از ترک خوردن  کاشی‌ ها و سرامیک‌ ها جلوگیری کرد. به‌ طور کلی استفاده از سیلیکات سدیم در صنعت کاشی‌سازی و سرامیک‌سازی باعث می‌شود تا مواد اولیه این محصولات به ‌طور کامل به یکدیگر بچسبند و استحکام آن‌ ها را افزایش می‌دهد.

استفاده از سیلیکات سدیم در صنایع استخراج و حفاری

علاوه ‌بر صنعت کاشی و سرامیک و تولید مواد شوینده، خرید آب شیشه در زمینه صنایع حفاری نیز کاربرد زیادی دارد. برای افزایش استحکام دیواره‌ های چاه و جلوگیری از ریزش چاه و تخریب آن ‌ها، از سیلیکات سدیم بهره گرفته می‌شود. این ‌موضوع باعث می‌شود تا دوام چاه افزایش پیدا کند و از به وجود آمدن هرگونه مشکل بزرگی در آینده جلوگیری شود.

استفاده از سیلیکات سدیم در صنایع کاغذ سازی و خودروسازی

در صنعت خودرو سازی نیز سیلیکات سدیم استفاده گسترده‌ای دارد. بهبود صدای اگزوز و در برخی موارد تعمیر سیلندر ها و بدنه موتور جزو  استفاده‌ های آب شیشه می‌باشند. پیشتر برای شما گفتیم که نوع مایع آب شیشه می‌تواند به‌ عنوان یک چسب عمل کند و خاصیت چسبندگی دارد. به ‌همین دلیل هنگام تهیه خمیر کاغذ و کارتن از این ماده بهره گرفته می‌شود تا خاصیت چسبندگی خمیر بالا برود و کاغذ های با کیفیتی تولید شوند.

آب شیشه

خرید آب شیشه

صنایع سیلیکات ایران

همان‌ طور که شما نیز متوجه شدید، آب شیشه‌ یکی از محصولات بسیار مهم و حیاتی در صنایع مختلف می‌باشد. به‌ همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان در زمینه ‌های تعمیرات، از این محصول بهره می‌برند تا بتوانند نیاز خود را برطرف کنند.

اگر شما نیز در زمینه‌ای فعالیت می‌کنید که به آب شیشه نیاز دارید، می‌توانید باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین آب شیشه را از شرکت صنایع سیلیکات ایران تهیه نمایید.

اگر به کیفیت محصولات تولید شده و خدمات ارائه ‌شده خودتان اهمیت می‌دهید، مطمئن باشید که می‌توانید با خرید آب شیشه از شرکت صنایع سیلیکات ایران بدون هیچ ‌گونه مشکلی به مشتریان خود باکیفیت‌ترین خدمات ‌رسانی را داشته باشید.

https://iransilicate.com/

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا